סמסונג מקימה בשדות התעופה דוכני החלפה למכשירי ה-Note 7

כל רוכשי המכשיר המתפוצץ יוכלו לקבל בתמורה להחזרתו טלפון חדש וסיוע בהעברת הנתונים שלהם אליו ● דוכנים הוצבו כבר בדרום קוריאה - ביתה של החברה - וכן באוסטרליה ● לפי הדיווחים, הדוכנים החלו להופיע כעת גם בארצות הברית

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

סמסונג (Samsung) מקימה דוכנים להחלפתם של מכשיריה מסוג Galaxy Note 7, שאותם החליטה להוציא מפס הייצור והשיווק. הדוכנים ייפרשו בשדות תעופה ברחבי העולם, בתקווה למנוע מלקוחות החברה לקחת איתם את המכשירים המסוכנים לטיסותיהם.

דוכני "נקודות שירות הלקוחות" החדשים הראשונים נראים כבר בשדות התעופה בדרום קוריאה, אבל ענקית הניידים אישרה כי היא פותחת גם דוכנים בשדות תעופה ברחבי אוסטרליה, ודיווחים מעדכנים על נקודות שירות שצצות גם בארצות הברית.

מיליון לקוחות מרוצים ממשיכים בשימוש

הדוכנים, כך על פי הענקית, ממוקמים ב"מסופים סואנים" לפני הבידוק, ומאפשרים לבעלי הניידים המסוכנים – שנוטים להתפוצץ ולעלות באש למרות שכבר נאספו והוחלפו בהן הסוללות שנחשדו כאחראיות למחדל – להחליף את הטלפון שלהם במכשיר חילופי חדש מסוג שלא פורט.

על פי דיווח של ABC7News מסן פרנסיסקו – אשר בשדה התעופה הבינלאומי שלה הופיע דוכן שירות של סמסונג – עובדים של חברת ההיי-טק עומדים לרשות הלקוחות בכדי לסייע להם להעביר את הנתונים שלהם לטלפון החדש.

מאסר של עד 10 שנים

אמצעים אלה נדרשים בעיקר כיוון שלמרות שני ריקולים גלובליים של המכשיר הפרובלמטי והדיווחים החדשותיים על הסיכון הכורך בשימוש בו, אנליסטים טוענים כי יותר ממיליון מכשירי Galaxy Note 7 עדיין נמצאים בשימוש.

בשבוע שעבר הוכרז בארצות הברית שהעלאת ה-Galaxy Note 7 לטיסות תיחשב מעכשיו לפשע פדרלי. כלומר, כל מי שייתפס עם הטלפון המסוכן על מטוס צפוי לקנסות ואף למאסר של עד 10 שנים. ראו הוזהרתם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים