Kapsch האוסטרית מחפשת סטארט-אפים ישראליים בתחום הרכב

החברה פרסמה קול קורא לחברות ישראליות להשתתף בתוכנית ההאצה שלה ● היא מחפשת סטארט-אפים שמתמחים בפתרונות תחבורה בתחומי ה-Big Data, ניידות חכמה, אבטחה ופרטיות, תשתיות ותשלום וגבייה

"שמה עין" על הדיילי והפורטל. Kapsch

יש לכם סטארט-אפ שפיתח פתרונות בתחומי התחבורה החכמה והניידות? יש לכם במקרה גם אבטיפוס? מחפשים שערים לעולם? אם התשובות לכך חיוביות, יש לכם סיכוי להצטרף לתוכנית האצה בינלאומית שמשיקה Kapsch האוסטרית – יצרנית בינלאומית של פתרונות תחבורה חכמה ומכוניות אוטונומיות.

במהלך יוצא דופן, מפרסמת החברה היום (ג') קול קורא מיוחד לחברות ישראליות להצטרף לתוכנית ההאצה, שנקראת Factory1, שבה יתמודדו סטארט-אפים מכל העולם. ההרשמה היא באמצעות האתר, כאשר המועד האחרון הוא 10 באפריל.

על פי הקול הקורא, Kapsch מחפשת חברות המתמחות בפתרונות תחבורה בתחומים הבאים: Big Data, ניידות חכמה, אבטחה ופרטיות, תשתיות ותשלום וגבייה.

מנהלי החברה, שהיא אחת הספקיות הגדולות בעולם למערכות תחבורה תבוניות (ITS), עוקבים בעניין רב אחרי הסטארט-אפים הישראליים שמפתחים פתרונות לתחבורה חכמה ומכוניות אוטונומיות. מהחברה נמסר כי רכישת מובילאיי (MobilEye) על ידי אינטל (Intel) חיזקה אצלה את התובנה אודות המומחיות של החברות הישראליות בתחום ומנהלי החברה מתכוונים לתת להן תשומת לב מיוחדת.

15 חברות יעלו לשלב הסופי – חמש יזכו

Kapsch, שמניותיה נסחרות בבורסה של וינה, מעסיקה 4,600 עובדים ב-30 סניפים ברחבי העולם. היא הקצתה למיזם 150 אלף יורו, שיוענקו לחמש חברות שייבחרו, מתוך 15 שיעלו לשלב הסופי. בנוסף למענק הכספי, ייהנו החברות הזוכות מליווי צמוד של מומחים בינלאומיים בתחום התחבורה החכמה, כמו גם מהזדמנות להיחשף לשווקים בינלאומיים מבוקשים.

15 הרעיונות הטובים ביותר שייבחרו יוצגו בפני חבר שופטים, במסגרת אירוע Kick off שיתקיים בווינה בין 8 ל-12 במאי. דירוג החברות על ידי השופטים יתבצע על פי קריטריונים מוגדרים, כגון דרגת החדשנות של המוצר ותחרותיות. תוכנית ההדרכה של חמש החברות בעלות הדירוג הגבוה ביותר תחל מיד לאחר מכן.

במהלך התוכנית יציגו נציגי החברות את הפיתוחים שלהם במספר אירועי תעשייה, ביניהם Vienna Acceleration Days ,Vienna Acceleration Week, הקונגרס האירופי למערכות תבוניות לתחבורה בצרפת והקונגרס העולמי למערכות תבוניות לתחבורה במונטריאול.

כאמור, השאיפה של מנהלי Kapsch היא שבין אותן חמש חברות תהיה נציגות בולטת לישראל, וברמה העקרונית אין מניעה שכל החמש תהיינה ישראליות.

גיאורג קאפש, מנכ"ל Kapsch TrafficCom, אמר כי "אנחנו מאמינים בחשיבות הרבה שיש לחברות צעירות בעיצוב העתיד והסיבה שהחלטנו להשקיע בתוכנית האצת הסטארט-אפים היא היותה חלק מאסטרטגיית החדשנות הפתוחה שלנו. תוכנית ההאצה נועדה לזהות טכנולוגיות עתידיות, לתמוך במודלים עסקיים צופי פני עתיד ולבנות שותפויות חזקות וארוכות טווח עם חברות הסטארט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים