סאפ תשלם 20 מיליון דולרים ליישוב התיק הפלילי בפרשת TomorrowNow

התובעים של משרד המשפטים האמריקני הגישו כנגד חברת TomorrowNow, שכבר הפסיקה לפעול, כתבי אישום ב-12 סעיפים בעקבות הורדת קבצים משרתי אורקל בניגוד לחוק ● בשבוע שעבר הודיעה סאפ כי הגיעה להסכם פשרה בפרשה, אך הסכום שתשלם במסגרת ההסכם נחשף רק עתה

חברת סאפ (SAP) הגיעה להסכם שעל פיו תשלם סכום של 20 מיליון דולרים כדי ליישב את התיק הפלילי בפרשת TomorrowNow – החברה הבת שעובדיה הורידו מיליוני קבצים מהשרתים של החברה המתחרה אורקל (Oracle). כך מסר מקור יודע דבר לסוכנות הידיעות רויטרס. ההסכם אמור לקבל תוקף של פסק דין בדיון שייערך ביום ד' בבית המשפט.

במקביל, בחברת אורקל מתכוונים לערער על החלטת השופט שביטל את פסק הדין של המושבעים, שקבעו כי על סאפ לשלם לאורקל פיצויים בסכום של 1.3 מיליארד דולרים בשל אותה פרשה.

התובעים של משרד המשפטים האמריקני הגישו כנגד חברת TomorrowNow, שכבר הפסיקה לפעול, כתבי אישום ב-12 סעיפים בעקבות הורדת הקבצים משרתי אורקל בניגוד לחוק. רק החברה הבת עצמה נתבעת בפרשה, ולא הוגש כתב אישום כנגד אף עובד או מנהל שלה. בשבוע שעבר הודיעה סאפ כי הגיעה להסכם פשרה בפרשה, אך הסכום שתשלם במסגרת ההסכם נחשף רק עתה.

דובר סאפ, ג'יימס דוור, סירב להגיב. גם דוברת אורקל, דבורה הלינגר, סירבה למסור תגובה.לא ניתן היה לקבל תגובה ממשרד המשפטים האמריקני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים