הוגש כתב אישום נגד איש ההיי-טק הנאשם בפדופליה: ע.פ. בן 41 ממוסט טכנולוגיות

ע.פ., תושב ניצני עוז שבשרון, נשוי ואב לשלושה, עומד בפני 34 אישומים על עבירות שבוצעו נגד מאות ילדות וילדים - חלקם אותרו על ידי המשטרה ● על פי כתב האישום, נהג ע.פ. לשוטט בחדרי צ'טים, תוך שהוא יוצר לעצמו זהויות בדויות רבות של ילדות ● הפרקליטות הודיעה, כי בכוונתה לבקש את מעצרו של ע.פ. עד תום ההליכים נגדו

הפרקליטות הגישה הבוקר (א') כתב אישום נגד הבכיר בהיי-טק הנאשם בעבירות מין בילדות, שדבר מעצרו פורסם לפני כחודש. כתוצאה מכך, אישר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה לפרסם בראשי תיבות את שמו של הנאשם: ע.פ. בן 41 מניצני עוז שבשרון, שעבד עד לאחרונה במוסט טכנולוגיות.

על פי כתב האישום, נהג ע.פ. לשוטט בחדרי צ'טים, תוך שהוא יוצר לעצמו זהויות בדויות רבות של ילדות. הפרקליטות הגישה נגד ע.פ. 34 אישומים על עבירות שבוצעו נגד מאות ילדות וילדים – חלקם אותרו על ידי המשטרה. ע.פ. נאשם בהטרדות מיניות בקטינות, בביצוע מעשים מגונים בהסכמה שהושגו במרמה, במעשי סדום בקטינה בהסכמה שהושגה במרמה, בגרימת מעשה אינוס עצמי בהסכמה שהושגה במרמה, בפרסום תועבה עם דמות קטין ובסחיטה באיומים. הפרקליטות הודיעה, כי בכוונתה לבקש את מעצרו של ע.פ. עד תום ההליכים נגדו.

הנאשם, נשוי ואב לשלושה, נעצר לפני שלושה שבועות בחשד כי בארבע השנים האחרונות תקף והטריד מינית מאות ילדים וילדות באמצעות האינטרנט. השופטת מירב בן-ארי מבית משפט השלום בכפר סבא, הוציאה אז צו איסור פרסום על זהותו של החשוד. הוא נעצר במקום עבודתו ועם הגיעו לבית המעצר ניסה להתאבד. בחקירתו הוא הודה במעשים המיוחסים לו. במחשבו האישי נמצאו חומרי פדופיליה וכן תוכנות מסרים מיידיים (IM) שבאמצעותן התכתב עם הילדים והילדות. המשטרה העריכה, כי הוא נהג לשכנע את קורבנותיו להתפשט מול מצלמות הרשת ולבצע בעצמם מעשים מגונים.

החקירה החלה בעקבות גילויו של אבי אחת הילדות שהותקפו והוטרדו, שהתלונן במשטרה. החשוד אותר לאחר שיתוף פעולה בין חוקרי משטרת מחוז המרכז לאינטרפול, המפעילה יחידה שעוסקת באיתור אתרי פדופיליה והנכנסים אליהם. האינטרפול משתף את משטרות העולם בכתובות IP של גולשים לאתרים כאלה, גולשים המורידים קבצים פדופיליים או כאלה המפיצים אותם.

בפברואר 2010 הודיעה המשטרה, כי אין לה מספיק כוח אדם על מנת לטפל בפדופיליה ברשת. היא טענה את הדברים לאחר שעצרה את מומחה המחשבים אבינועם ברברמן בחשד לפדופיליה. ברברמן נשלח אשתקד ל-12 שנות מאסר, לאחר שהורשע בכך שלכד ברשתו שלוש קטינות בנות 11 עד 14 וביצע בהן עבירות שונות, בהן אונס ומעשי סדום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים