תוכן שיווקי

Cyber Monday: יותר ממיליון התקשרויות בוצעו באמצעות הפלטפורמה של לייבפרסון

החברה ניטרה יותר מ-119 מיליון ביקורים במהלך יום הקניות הענק

11/12/2013 09:19

יותר ממיליון התקשרויות דיגיטליות נעשו ב-Cyber Monday, יום הקניות הגדול ברשת שחל באחרונה, באמצעות הפלטפורמה של לייבפרסון.

מדובר בשיא חדש עבורה: בנוסף לשיא ההתקשרויות – שירותי הצ'אט והעזרה האישית העומדים לרשות הגולשים, רשמה החברה זינוק של 38% בתעבורת הרשת לעומת השנה שעברה. לייבפרסון ניטרה יותר מ-119 מיליון ביקורים באתרים במהלך Cyber Monday, הממחישים את השיא בתעבורת הרשת בקרב אלפי לקוחותיה.

כשיותר ויותר צרכנים מעדיפים לבצע את רכישותיהם בצורה מקוונת במהלך תקופת החגים, מותגים חייבים להיערך לשיא בתעבורת רשת בעונה זו ולהציע תמיכה דיגיטלית, על מנת למצות את פוטנציאל הרווח של החברה. כך, לפי ComScore, בשנה שעברה הוציאו צרכנים 42.3 מיליארד דולר בקניות מקוונות במהלך תקופת הקניות של סוף השנה, החודשים נובמבר ודצמבר – גידול של 14% לעומת 2011. השנה שבר Cyber Monday שיאים חדשים עם קניות בהיקף של יותר מ-1.735 מיליארד דולר והוכתר כיום עם המכירות הגבוהות ביותר ברשת.

"יותר צרכנים מבצעים השנה את קניות החגים שלהם בצורה מקוונת מאשר בעבר, וכתוצאה מכך הם מחפשים התקשרות דיגיטלית שתסייע בצורה יעילה ומשמעותית", אמר רוברט לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "Cyber Monday מהווה הזדמנות עצומה למותגים להגדיל את הכנסותיהם באמצעות התקשרות עם לקוחות חדשים המבקרים באתרים שלהם. במהלך השנה הנוכחית זיהינו כי רבים מלקוחותינו התקשרו עם אחוז גבוה יותר של מבקרים באתרים שלהם מאשר בעבר, מכיוון שהם מבינים את העוצמה של התקשרות דיגיטלית בזמן אמת".

לוקאסיו הוסיף כי "לפלטפורמת LiveEngage שלנו יש את היכולת לגדול בהתאמה יחד עם לקוחותינו בשעת הצורך ולתמוך אפילו בזמני שיא בתעבורת רשת, כך שלקוחות יכולים להגדיל את היקף המכירות שלהם ולספק חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר און ליין".

אירועים קרובים