אג'יליות עם F5

כ-800 מבכירי F5, שותפים ולקוחות השתתפו בכנס השנתי שלה, בהם כ-30 מישראל ● הנמר היה באירוע של החברה, שמספקת פתרונות דליוורי מאובטחים, ומביא רשמים וצילומים

19/05/2016 12:16
F5 Agility 2016 - כנס גדול בווינה. צילום: פלי הנמר

הכנס השנתי Agility 2016 של F5, שהתקיים באחרונה בווינה, משך אליו כ-800 משתתפים מאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), מהם כ-30 מישראל. בין חברי המשלחת הישראלית ניתן היה למצוא לקוחות, שותפים ועובדי F5 שמטפלים בשוק המקומי, כמו גם עובדים שמנהלים פונקציות מטה באירופה.

ככלל, האירוע יועד ללקוחות ולשותפים של החברה – אלה שאיתם היא צועדת כל השנה ובאו אליו כדי להתעדכן בנעשה בעולם הטכנולוגיה בכלל ובחברה בפרט.

השנה מלאו ל-F5 שני עשורים. החברה הוותיקה, שאותה מוביל המנכ"ל, ג'ון מק'אדם, מספקת פתרונות דליוורי מאובטח של יישומים ברשת (Secured Application Delivery). יש לה הכנסות שנתיות של שני מיליארד דולר ורווחיות גבוהה.

לחברה מרכז פיתוח גדול בישראל, עם קרוב ל-300 מפתחים, שנבנה על בסיס ארבע חברות ישראליות שרכשה החברה – מגניפייר, קרשנדו, טראפקיס ו-וורהסייף. יש לה בארץ גם סניף מכירות, בראשותה של שושי ליבוביץ', שמנהלת נבחרת של שותפים עסקיים שיחד פועלים בשוק המקומי.

לכנס הגיעו בכירים בעולם ה-IT מאזור EMEA, כמו גם שותפים ולקוחות, שהתרשמו מההרצאות ונהנו מפגישות עם עמיתים ובכירים בחברה המארחת.


גד אלקין (משמאל) הוא שהקים את F5 ישראל לפני כעשור ומאז הסניף רק הלך וגדל, במקביל להצלחה העולמית. לפני כשלוש שנים עבר אלקין ללונדון, ממנה או מנהל את מטה פעילות המכירות של החברה באזור EMEA.  לצידו של אלקין, מירי ורביצקי, מנהלת שותפים בחברה בישראל, יוון וקפריסין, שארגנה את קבוצת השותפים בכנס.


ג'ון דה לולו (משמאל) הוא סגן נשיא בכיר ומנהל המכירות העולמי של F5, ומכיר היטב את הסניף הישראלי ומנהליו. לאחר הרצאת המליאה שלו הוא נצפה עם שושי ליבוביץ', מנהלת המכירות של F5 בישראל, וגד אלקין, מקים הסניף הישראלי שכיום, כאמור, פועל במטה של אזור EMEA, הממוקם בלונדון.


חברים במשלחת הישראלית ואורחיה בארוחת הערב בכנס F5 Agility 2016. עומדים מימין: קונסטנטינוס פאפאדמו, מנהל תשתיות בהלניק בנק; אנטואן הוצ'ז, מנהל שיווק ב-F5; לורן פטרוק, מנהל F5 SE; מירי ורביצקי, מנהלת שותפים בחברה בישראל, יוון וקפריסין; שושי ליבוביץ'; גד אלקין; יוני בן יצחק, מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיטאדל; רוני טאו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של טלדור; יניב ברזילי, סמנכ"ל חטיבת אבטחת המידע של C-Data הפצה; אייל היימן, מנהל אבטחת המידע של בנק מרכנתיל דיסקונט; מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג'; מוטי קארו, מנכ"ל סיטאדל; מוטי צ'יקו, סמנכ"ל המכירות של 2B Secure; תומר שרון, מנכ"ל אואזיס; ורן כהן, מנהל מוצר F5 ב-C-Data הפצה. יושבים מימין: שמואל שריקר, סמנכ"ל התפעול של 2B Secure; ארטיום ליכטנשטיין, מומחה אבטחת מידע SE בטלדור; שחר לוי, SE באואזיס; לירן כהן, מומחה אבטחת מידע ב-HPE; ועמי פרג', מנהל מחלקה בבזק בינלאומי.

F5

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים