ServiceNow רוכשת את ניבולה הישראלית תמורת 100 מיליון דולר במזומן

ניבולה מונה 30 עובדים והיא תשמש כמרכז הפיתוח של ServiceNow בישראל ● היא מייצרת כלי הממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי IT ארגוניים, וישתלב בקו המוצרים של הרוכשת

ServiceNow רכשה את ניבולה (Neebula Systems) הישראלית תמורת 100 מיליון דולר במזומן.

החברה הרוכשת מספקת פתרונות מבוססי ענן למחשוב ארגוני. מוצר הדגל של הנרכשת, ServiceWatch, ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי IT ארגוניים – ויהפוך לחלק מקו המוצרים של ServiceNow.

ניבולה מעסיקה 30 עובדים ומשרדיה ממוקמים בהוד השרון. היא תשמש כמרכז הפיתוח של ServiceNow בארץ. היא הוקמה ב-2009 על ידי יובל כהן, המשמש גם כמנכ"ל החברה, ואריאל גורדון. השניים גייסו בגיוס חד פעמי חמישה מיליון דולר מהקרנות פיטנגו, שבבעלותה 40% מניבולה, וג'נסיס, שבבעלותה 30%. כהן ושי מוהבן אוחזים כל אחד ב-9.5% ממניות החברה וגורדון – ב-6.3%.

מוצרי שתי החברות משווקים בארץ על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, ו-NessPRO אף מספקת אינטגרציה בין מוצריהן.

המערכת של ניבולה היא כלי לניהול שירותים עסקיים בארגון (BSM). היא בונה וממדלת את השירות העסקי "מלמעלה למטה": כאשר מספקים למערכת את נקודת הכניסה לשירות כלשהו, היא מתחקה באופן עצמאי אחר השירות בתוך תשתיות הארגון ומשרטטת את עץ השירות באופן מושלם על כל רכיביו.

לימור אפיק, מנכ"לית ServiceNow ישראלServiceNow מספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. מערכת ה-ITSM מתוצרתה כוללת מספר מודולים מוכנים לניהול ותפעול מערך ה-IT, בהם ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרויקטי IT; ניהול מצאי ומחולל דו"חות ייחודי ומובנה. המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים ארגוניים באופן קל ומהיר.

ServiceNow מפעילה מזה כשנתיים גם סניף מקומי בישראל, המנוהל על ידי לימור אפיק. ServiceNow ישראל משרתת כ-15 לקוחות שיישמו את המערכת שלה. אפיק מסרה, כי "הרכישה היא צעד משמעותי והבעת אמון של ServiceNow בסניף בישראל ובהון האנושי. אני בטוחה כי סניף פיתוח בישראל יתרום רבות להמשך ההצלחה שלנו בארץ"

פרנק סלוטמן, נשיא ומנכ"ל ServiceNow, אמר כי "מדובר בטרנספורמציה משמעותית – מעידן ניהול לפי רכיבים לעידן המציב את שירותי ה-IT במרכז. עתיד ניהול מערכות המיחשוב הארגוניות יעוצב מנקודת המבט של השירותים העסקיים, שאותה ניתן להשיג רק עם מודל שירותים אחיד ומשולב".

כהן ציין כי "החזון שלנו היה לחולל מהפך בשוק ה-ITOM, שליטה ובקרה במחשוב ארגוני, על ידי מיכון היצירה והתחזוקה של מודלי שירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים