אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, פורש מתפקידו

הוכמן עוזב את התפקיד לאחר חמש שנים, שבהן הוביל את הרפורמה בדואר ישראל ● הוא אמר, כי "סיימתי קדנציה של חמש שנים, קיבלתי הצעה מעניינת ואני חוזר לשוק הפרטי ממנו באתי" ● המכרז לחיפוש מנמ"ר לדואר יימשך כרגיל

נמשכים הזעזועים בדואר ישראל: מספר חודשים לאחר פרישת סמנכ"לית הטכנולוגיה ומנמ"רית החברה, רלי מרידור, הודיע אתמול (ג') מנכ"ל החברה, אבי הוכמן, על סיום תפקידו בחברה. הוא יעזוב את תפקידו בעוד כשלושה חודשים.

הוכמן נימק לאנשים ומחשבים את פרישתו בכך ש-"חמש שנים זה מספיק זמן. עשינו הרבה בתקופה זו. קיבלתי הצעה מעניינת ואני חוזר לשוק הפרטי ממנו באתי". הוא הדגיש, כי להתפטרותו אין כל קשר למינוי החדש של ששי שילה, יושב הראש החדש של דואר ישראל, וציין, כי החברה התנהלה ללא יושב ראש במשך חמש שנים.

יצוין, כי הוכמן עצמו הגיע לדואר לפני חמש שנים. הוא הוביל את  הרפורמה בארגון, שעבר במרוצת השנים מרשות ממשלתית לחברה עצמאית המתנהלת כחברה עסקית לכל דבר. עד אז סבל הדואר מגירעונות קשים ומתדמית נמוכה. לעומת זאת, כיום, הדואר הוא גוף רווחי ומתנהל כגוף עסקי לכל דבר.

אחד המינויים הראשונים של הוכמן היה זה של רלי מרידור למנמ"רית החברה, והשניים הובילו את מהפכת ה-ERP שהתחוללה בה. לפני ארבעה חודשים הודיעה, כאמור, מרידור על פרישתה לטובת תפקיד בכיר בבנק ירושלים.

בעקבות פרישת מרידור פורסם מכרז לתפקיד מנמ"ר הדואר, אולם טרם הוחלט מי יכהן בתפקיד. לפני כשבועיים החליט שילה לעצור את הליכי המכרז, ודרש לקבל הצעות נוספות. זאת על אף שלשלב הסופי הגיעו שלושה מועמדים, שעברו את שלבי המיון הראשוניים, לאחר בדיקת פניות של 100 מועמדים. השלושה קיבלו פנייה מדואר ישראל להמשיך בהתמודדות, מאחר שמועמדותם נפסלה. בינתיים הצטרפו מועמדים נוספים שמעוניינים בתפקיד.

הוכמן הבהיר, כי המכרז לבחירת מנמ"ר יימשך כרגיל, וכי הוא ימשיך לטפל בו, מאחר שפרישתו מתוכננת, כאמור, לעוד כשלושה חודשים.

שר התקשורת, משה כחלון, ויושב ראש דואר ישראל, ששי שילה, בירכו את הוכמן ושיבחו את תקופת כהונתו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוש

    דואר ישראל היא דוגמא לכשל שוק מאז שהדואר הופרט, השירות הפך לגרוע. לחכות חצי שעה בתור לדואר רשום זה סיוט. אני אמרתי ללקוחות שלי שלא יעזו לשלוח לי דואר רשום.

אירועים קרובים