פלאפון מגיבה: תשנה את חבילת "הכל כלול" שהושקה רק לפני כחודש

חברת הסלולר הוותיקה תכניס שינוי לתוכנית ללא הגבלה, לפיו לקוחות שידברו מעל 250 דקות יזכו להנחה בחשבון ● מפלאפון נמסר, כי מדובר בתוכנית שמשכה כ-50 אלף מנויים בתוך חודש

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

נראה כי השקת הפעילות של גולן טלקום והוט מובייל (Hot Mobile) היום (ב') בבוקר מצליחה לטלטל את השוק, ושר התקשורת לבטח יושב כעת במשרדו וחוכך ידיו בסיפוק. התגובה הראשונה מצד החברות הוותיקות באה מפלאפון, שהודיעה בשעות אחר הצהריים על שינוי בתוכנית ללא הגבלה שלה, שהושקה רק לפני כחודש.

הבשורה המוזרה-משהו של פלאפון: חבילת הכל כלול – שיחות והודעות SMS ללא הגבלה – תישאר בעלות של 149 שקלים לחודש, כפי שהושקה לפני כחודש, אך עם שינוי קל: כעת, לקוחות שידברו יותר מ-250 דקות לחודש יזכו להנחה אוטומטית של 30 שקלים, כך שעלות התוכנית החודשית תהיה 119 שקלים.

החברה מסרה, כי תוכנית "הכל כלול" שהושקה משכה בתוך חודש 50 אלף מנויים. אתמול אף השיקה החברה את תוכנית בייסיק שלה, המיועדת ללקוחות שמדברים מעט, ומוצעת בעלות של 20 אגורות לדקה ו-15 אגורות להודעת SMS או מגה-ביט של גלישה, בתוספת דמי שימוש חודשיים של 29.9 שקלים.

כזכור, גם פרטנר השיקה אתמול את תוכניות קליר מאקס שלה, המבוססות על עלות של 25 אגורות לדקת שיחה, להודעת SMS ולמגה-ביט של גלישה, ללא דמי שימוש, אך מותנית בשימוש מינימלי של 35 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים