הקרב על מנמ"רות yes: בקרוב הבחירה מבין עשרות מועמדים

הנהלת yes נוטה לבחור מועמד חיצוני, על אף שרבים בתוך החברה רואים את עצמם מועמדים לתפקיד

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע הפורשת של yes

הנהלת yes עומדת לסיים בקרוב את תהליך בחירת מנמ"ר החברה, שיחליף את סמנכ"לית הטכנולוגיות, רוני ברנוב, שפרשה מתפקידה ביוני האחרון. לאנשים ומחשבים נודע כי ככל הנראה, המועמד שייבחר לא יהיה מתוך החברה, על אף שהיו לא מעט מועמדים פנימיים שראו את עצמם ראויים לתפקיד.

תהליך המיון הסופי של המועמדים עשוי להסתיים בימים הקרובים, ואז יוכרז המנמ"ר הנבחר.

מאז שפורסמה ההודעה על פרישת ברנוב הגיעו לחברה הצעות מעשרות מועמדים, חלקם מנמ"רים מכהנים וחלקם הנוסף בעלי תפקידים אחרים, שסיימו את תפקידם הקודם או מעוניינים להתקדם. בשלב מסוים חיפשה החברה מועמד מתחום התקשורת, מתוך הנחה שתהליך הקליטה שלו יהיה מהיר יותר, אולם המהלך לא צלח. המועמדים שעומדים על הפרק בשלב זה מגיעים ממגזרי משק שונים, בהם הפיננסים והמגזר הציבורי.

ברנוב הודיעה על פרישתה מהחברה בתום 15 שנים. היא נמנית על הגרעין הקשה שהקים את yes ומלווה את החברה מאז. במסגרת תפקידה הובילה תהליכים ופרויקטים מורכבים ובתחרות KickOff 2014 זכתה בפרס המנמ"ר המצטיין בקטגוריית "מנהיג ראוי לחיקוי".

היא משאירה לבא אחריה לא מעט אתגרים, בין היתר המשך הובלת פרויקט הטריו, שמורכב משלושה פרויקטים שונים: החלפת מערכת החיוב של לקוחות yes, החלפת מערכת הגבייה והטמעת מערכת CRM.

Yes מתמודדת בשוק מאוד תחרותי ומורכב, הן מבחינה טכנולוגית ובן בהיבט הרגולטורי, במיוחד לאור העובדה שהיא נמנית על קבוצת החברות של בזק. הטכנולוגיה בחברה כזו היא קריטית ביותר ולמעשה מהווה את הבסיס לכל פעילותה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים