בית הדין: הוועד הפנימי של אמדוקס – לא ארגון יציג

השופטים דחו את הערעור של הוועד ואסרו על הנהלת החברה להכיר בו ● ההסתדרות הכריזה על הוועד מטעמה כארגון יציג, אולם באמדוקס טוענים שהיא לא השיגה עדיין את מספר החתימות הדרושות לצורך כך

הוועד הפנימי הוא לא ארגון העובדים היציג של אמדוקס. אז מי כן? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

בית הדין הארצי לעבודה בתל אביב קבע כי הוועד הפנימי של עובדי אמדוקס אינו ארגון העובדים היציג ואסר על הנהלת החברה להכיר בו ככזה. בכך דחה בית הדין את הערעור של הוועד הפנימי.

ההרכב, בראשות סגנית הנשיא ורדה וירט-ליבנה, נימק את פסק הדין בין היתר בכך שאין לוועד פנימי "מחויבות אמיתית למטרות קיבוציות".

יצוין כי ההסתדרות הודיעה לפני כשלושה שבועות שהיא ארגון העובדים היציג באמדוקס, לאחר שטענה כי יותר משליש מהעובדים הצטרפו לשורותיה.

לעומת זאת, בחברה טוענים שההסתדרות רחוקה מהיעד הזה. "משמעות החלטת בית הדין הארצי לעבודה היא שמבחינת הנהלת אמדוקס ישראל, אין כרגע ארגון עובדים יציג בחברה", נכתב בתגובה. "מבדיקה ראשונית של טענת היציגות של ההסתדרות עולה כי היא רחוקה מאות טפסים משליש מהעובדים, הדרוש על פי החוק, כדי להיות הארגון היציג באמדוקס ישראל".

כמו כן, נכתב כי "יצוין כי בית הדין הארצי, כמו האזורי, קיבל את טענת החברה לפיה לא היה לה שום קשר להקמת הארגון הפנימי של עובדי אמדוקס, ושאמדוקס ישראל פעלה ללא דופי ועל פי החוק בכל הקשור למהלכי התארגנות העובדים בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים