"יש לי טלפון של בני שלוש": צפו באובמה מתגעגע לבלקברי המיושן

ברק אובמה היה הנשיא הראשון שהחזיק בבלקברי ● "הייתי בחור היי-טק מגניב כשהגעתי לבית הלבן", אמר ● רק שאז הגיעו ימי הסמארטפון - והכל השתבש לחלוטין

הטוויטר שלי הוא ברשותי! ברק אובמה, נשיא ארצות הברית. צילום: יוטיוב

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, יסיים בחודש נובמבר הקרוב שש שנות כהונה בבית הלבן.

רבים יזכרו לו את הסגת הכוחות מעיראק, הרפורמה בשירותי הבריאות האמריקניים או את הסכם הגרעין, אולם עבור חובבי הטכנולוגיה – שמו תמיד ילך יד ביד עם הטלפון הנייד שנס ליחו – בלקברי (BlackBerry). בשנה האחרונה החליף אובמה מכשיר, אולם התכנית מעט השתבשו.

"הייתי בחור היי-טק מגניב כשהגעתי לשם (לבית הלבן)", הסביר אובמה בריאיון לתכנית של ג'ימי פאלון, "הייתי הנשיא הראשון שיש לו בלקברי". אלא שעם הזמן העניינים השתנו. "השנים חלפו, ולאף אחד כבר אין בלקברי. עדיין יש לי את התופסן (של המכשיר) בחגורה", הוסיף בחיוך.

הבשורה הגיעה לפני כמה חודשים. "לבסוף, אמרו לי השנה: 'חדשות טובות אדוני הנשיא, אנחנו הולכים לתת לך סמארטפון במקום בלקברי'. חשבתי: אוקיי, מגניב, ראיתי את מליה וסשה (בנותיו של הנשיא – א.מ) משחקות עם הטלפון, ומישל מסמסת כל הזמן. התרגשתי", אמר אובמה.

ואז המכשיר הגיע. "קיבלתי את זה, ואז אמרו לי: 'אדוני הנשיא, זה טלפון נהדר, חוד החנית הטכנולוגית, אבל מסיבות ביטחוניות הוא לא יכול לצלם, אי אפשר לסמס, הטלפון לא עובד, אתה לא יכול לשמוע מוזיקה. בגדול זה כמו של ילדים בני שלוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים