מי זכו בתארי המנמ"רים המהווים מודל לחיקוי ל-2016?

14 אותות הערכה חולקו היום (ד') למנמ"רים מצטיינים בשנה החולפת ● חמישה מתוכם קיבלו את אות המודל לחיקוי

מודלים לחיקוי. אילוסטרציה: Gustavo Frazao/BigStock

14 אותות הערכה חולקו היום (ד') למנמ"רים מצטיינים לשנת 2016. האותות ניתנו בטקס שנערך היום בבניין רקאנטי באוניברסיטת תל אביב, במסגרת כנס KickOff. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. בראש ועדת האיתור של המנמ"רים המצטיינים עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

חמישה מנמ"רים מתוך מצטייני השנה החולפת, זכו באותות מודל לחיקוי. להלן נימוקי השופטים לבחירה:

אות מודל לחיקוי הוענק לגדי דודיאן, מנמ"ר בנק יהב. הוועדה כתבה כי "בסוף 2016 הוא הביא לסיומו המוצלח של פרויקט הדגל של הבנק. הוא הוביל מהלך ייחודי, מהפכני וחדשני של שדרוג מערכות שאפשר לכנותו מהפך של שדרוג – בהיקף ועומק חסרי תקדים, במערכת ליבה בנקאית – ומקצה לקצה".

גדי דודיאן, מנמ''ר בנק יהב. צילום: ניב קנטור

גדי דודיאן, מנמ"ר בנק יהב. צילום: ניב קנטור

"דודיאן ניהל שיתוף יוצא דופן עם חברה בינלאומית למחשוב. הפגין קור רוח עילאי ושליטה מקצועית מוחלטת. הביא לעליה שקטה של המערכת אחרי שנתיים וחצי של פיתוח ושלוש שנים של בחינת פלטפורמות בינלאומיות. הוא הפעיל 45 צוותי פיתוח, עם ניהול הדוק של פרויקט שכלל 850 פרויקטים בסביבה עתירת רגולציה ועם בנייה של ממשקים ל-150 גופים ומאות ממשקים".

"דודיאן מאוד מרשים, בעל חזון, מפגין אומץ ניהולי וטכנולוגי יוצא דופן, מפגין הבנה עסקית מעמיקה, מבין אסטרטגיה והשלים את הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב".

בנוסף קיבל דודיאן את אות המערכת על פרויקט החלפת תשתיות בבנק.

על אתי בן זאב, מנמ"רית  בנק הפועלים, נכתב כי "היא מנהלת כ-1,500 עובדים, מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית, ממקדת את הארגון סביב זמני Time To Market מאתגרים תוך שינוי תשתיות, ארכיטקטורה, תהליכים ותרבות ארגונית מתאימה".

"בן זאב משלבת ניהול שוטף של פיתוח פרויקטים תוך שמירה על זמינות מערכות בסביבה מורכבת ומול קהל לקוחות מאתגר. היא מובילה את מערך המחשוב בבנק לקדמת החזית הטכנולוגית, בשותפות עם הצוות המקצועי, תוך דגש על ניהול משותף וחדשנות תהליכית".

בן זאב הודתה לעובדי החטיבה שעבודתם המסורה והאינטנסיבית היא שהביאה לזכייה, וציינה כי הזכייה היא זכייתם של כל אחד ואחת מעובדי החטיבה. עוד ציינה שזכייה זו היא בזכות הירתמות העובדים והמנהלים לאורך כל השנה, העבודה המאומצת, המחויבות לציבור הלקוחות הפנימיים והחיצוניים, שיתוף הפעולה הפורה, עבודת הצוות, והחתירה המתמדת למצוינות טכנולוגית.

על יהודה סרוסי, מנמ"ר ביטוח לאומי, נכתב כי "הוא עובד בהיקף פעילות ללא אח ורע במדינה, עם מערכת גדולה ומורכבת עם שירות נרחב. סרוסי מתמודד עם אתגרי גודל, הוא הוביל הסבת מערכות ותשתיות במקביל לעבודה שוטפת. הוא איש אשכולות שמנסה לקדם ארגון ביורוקרטי עם הרבה אנרגיות, רצון טוב וניסיון".

"סרוסי הביא להקמה של דור חדש של מערכות, שייתן תמונה רוחבית במקום מערכות ייעודיות ממוקדות, הביא להקמה זריזה של מערכת חדשה, חיסכון לכל ילד. הוא מוביל את הבנייה של תכנית אסטרטגית למחשוב ולהתחדשות של כוח אדם".

על עידית חן, מנמ"רית דואר ישראל, קבעו חברי הוועדה כי "היא רהוטה מאוד, שולטת בחומר, מובילה שינוי דרמטי, מרשימה ביותר, מנהלת 140 עובדים שחציים פנימיים. חן מובילה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו RFID ומובייל. היא מנהלת מיקור-חוץ ענף, מובילה השקעות משמעותיות ברבדים מגוונים של הארגון שעובר טלטלה עמוקה".

עידית חן, מנמ''רית דואר ישראל ופרופ' גדי אריאב, מהפקולטה לניהול ע''ש קולר באוניברסיטת תל אביב. צילום: ניב קנטור

עידית חן, מנמ"רית דואר ישראל ופרופ' גדי אריאב, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב. צילום: ניב קנטור

"חן מחוברת ליעדי הארגון ולהזדמנויות אסטרטגיות, מקדמת את הארגון בכל היבטיו, למרות הקשיים של גוף ציבורי, עוסקת בטיפול בהיבטים עסקיים, מביאה לשיפור בכלים שמשפרים שירות, נכנסה לענן תוך הסבה מקצועית של עובדים והביאה להשלמת הטיפול באבטחת מידע".

רותי קוצברג, מנמ"רית קופת חולים מאוחדת, קיבלה את האות כי היא "רואה רחוק, בנתה מערכות, בנתה תשתיות, וכל זאת במשאבים מצומצמים יחסית. היא הביאה לשילוב מוצלח בין בניית כוח ויכולת לבין אפליקציות ושירות לקוחות. קוצברג שמה את עצמה כמיישמת טכנולוגיות לטובת העסקים, תוך בניית אסטרטגיה ומימושה עם חזון להמשך".

רותי קוצברג, מנמ''רית קופת חולים מאוחדת. צילום: ניב קנטור

רותי קוצברג, מנמ"רית קופת חולים מאוחדת. צילום: ניב קנטור

"קוצברג הובילה ארגון מחדש של האגף, והביאה להגירת עובדים ותיקים לעבודה עם טכנולוגיות מעודכנות. היא יזמה מעבר לטכנולוגיות קוד פתוח, מעבר לסאפ (SAP), והביאה להקמה של בית מרקחת רובוטי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלמה קוגן

    לעידית היקרה ולחברת הדואר מזל טוב על הזכיה , ועל כל העשיה שלמה קוגן

אירועים קרובים