אלעד מערכות רוכשת את פעילות נטקראפט ב-4.5 מיליון שקלים

הנרכשת - חברה בת של יוזר טרנד, שבשליטת איש העסקים אילן בן דב - מציעה שירותי אפיון, עיצוב ופיתוח בעולם חוויית המשתמש

עמרי רויטר, מנכ"ל נטקראפט. צילום: שירן כרמל

אלעד מערכות הודיעה אתמול (ב') כי היא רוכשת את הפעילות של נטקראפט, שעוסקת בפרויקטים ובמתן שירותי אפיון, עיצוב ופיתוח בעולם חוויית המשתמש. היקף העסקה הוא כ-4.5 מיליון שקלים והיא תלויה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

החברה שממנה רוכשת אלעד מערכות את פעילות נטקראפט היא יוזר טרנד (לשעבר תפוז אנשים), שבשליטת איש העסקים אילן בן דב. הנרכשת היא חברה בת של יוזר טרנד ובן דב צפוי לשלשל לכיסו כתוצאה מהעסקה כ-1.5 מיליון שקלים.

בין הלקוחות הבולטים של נטקראפט נמנים בזק, בנק מזרחי-טפחות, לאומי קארד, Dell-EMC, נטפים, סייזמק, מארוול (Marvell) ועוד. היא אף אחראית לאפליקציית התורים של מכבידנט, לבניית האתר של ביטוח ישיר ולאפליקציית הילדים של yes. בנוסף, החברה מפעילה אקדמיה להכשרות מקצועיות בתחום חוויית המשתמש.

לאורך שנים אלעד מערכות הייתה מזוהה עם פיתוח ושירותי תוכנה בלבד, אולם בשנתיים האחרונות צמח אגף הדיגיטל שבחטיבת התוכנה שלה בעשרות אחוזים ומונה כיום יותר מ-60 עובדים. עם רכישת נטקראפט יעלה מספר העובדים ליותר מ-100. בין הפרויקטים שביצע האגף ניתן למנות אתרים, אפליקציות ופורטלים דוגמת אתר משרד הפנים, אתר שיבא ישיר, אפליקציית רופא מרחוק של ביקור רופא, אפליקציית אסותא דוקטורס, אפליקציית כל קו של משרד התחבורה ופורטל בנק דיסקונט.

רון לינדר, מנכ"ל אלעד מערכות, אמר כי "בכוונתנו לשמור על המותג, העובדים והרוח היצירתית של נטקראפט. הרכישה תרחיב משמעותית את זרוע הדיגיטל שלנו והרעיון שעומד מאחורי המהלך הוא לאפשר ליצור פתרונות דיגיטליים מקצה לקצה – משלב האפיון, דרך הפיתוח ועם דגש על חוויית הלקוח".

עמרי רויטר, מנכ"ל נטקראפט ויוזר טרנד, ציין כי "החיבור בין שתי החברות יאפשר להן להציע פתרונות דיגיטל מקיפים – החל מאסטרטגיה מוצרית דרך אפיון, עיצוב ועד לפיתוח ולהטמעה. יש בין אלעד ונקראפט יש זהות ערכים וסינרגיה טכנולוגית ועסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים