פלייטיקה רוכשת את Jelly Button הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

זוהי הרכישה העשירית של פלייטיקה, אשר עושה שימוש בגיבוי הפיננסי של החברה האם כדי לגדול לרוחב

פלייטיקה ו-Jelly Button

פלייטיקה (Playtika) שעוסקת בפיתוח משחקים חברתיים, הודיעה היום (ב') על רכישת חברת המשחקים הישראלית Jelly Button.

לא נמסר סכום הרכישה, אולם על פי הערכות המחיר עשוי להגיע לכ-40 מיליון דולר.

פלייטיקה עצמה נרכשה לפני כשנה תמורת ארבעה מיליארד דולר על-ידי קונסורציום סיני, בראשות מפתחת המשחקים Giant Interactive .

זוהי הרכישה העשירית של פלייטיקה, אשר הפכה לאחת הענקיות בתעשייה, בזכות המשחקים: Slotomania ,House Of Fun ,Caesars Slots ,Bingo Blitz וגם WSOP. בשנים האחרונות צברה מוניטין בתחום הרכישות והמיזוגים .

Jelly Button צברה מוניטין רב בתחום המשחקים החברתיים, בזכות משחקי קאז'ואל איכותיים, המושכים אליהם עשרות מיליוני משתמשים. החברה נוסדה בשנת 2011, ולה יותר מ-80 מיליון הורדות וניסיון מוכח בפיתוח משחקים איכותיים. היא ממוקמת בתל אביב ומעסיקה כ-80 עובדים.

"מאז הרכישה הראשונה שלנו ב-2012, זיהינו בהצלחה מוצרים וצוותים מבטיחים. שילוב החברות החדשות בתוך פלייטיקה מאפשר לנו להעצים את פעילויות השיווק והמוניטיזציה. אנו משביחים את החברות אשר נרכשות על ידינו", אמר רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה.

לדבריו, "ל-Jelly Button יש צוות נהדר ומוצרים מוצלחים. אנחנו נרגשים לקחת את העשייה שלהם לשלב הבא. הרכישה מייצגת חלק חשוב בחזון של החברה להפוך לחברת המשחקים החברתיים המובילה בעולם. בכדי להגשים את החזון הזה, אנו ממשיכים לפעול במרץ להעשיר את מגוון המשחקים שלנו, מעבר לתחום הליבה של משחקי קזינו חברתיים. רכישת Jelly Button היא הצעד הראשון במימוש מטרה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים