קוולאקום החליטה לדחות את הצעת הרכישה של ברודקום

לפי הדיווחים החליטה החברה לדחות את ההצעה שהוגשה לה מכיוון שלמרות שהיא הייתה נדיבה לכאורה, על הנייר, עדיין מדובר "בהערכת חסר משמעותית ביחס למעמדה המוביל של קוולאקום בטכנולוגיית המובייל ואפשרויות הצמיחה העתידית שלה"

סטיב מולנקופף, מנכ"ל קוואלקום. צילום: יח"צ

כמה ימים אחרי שברודקום (Broadcom) פרסמה כי הציעה הצעה חסרת תקדים לרכישת קוולאקום (Qualcomm), בשווי כולל של כ-130 מיליארד המבוסס על 70 דולר למנייה של יצרנית השבבים המובילה לתחום הסלולר, הכריזה האחרונה שהיא החליטה לדחות את ההצעה של ברודקום. ההחלטה התקבלה בחבר המנהלים של קוואלקום פה אחד.

לפי הדיווחים החליטה החברה לדחות את ההצעה שהוגשה לה מכיוון שלמרות שהיא הייתה נדיבה לכאורה, על הנייר, עדיין מדובר "בהערכת חסר משמעותית ביחס למעמדה המוביל של קוולאקום  בטכנולוגיית המובייל ואפשרויות הצמיחה העתידית שלה".

כמו כן אמר מנכ"ל החברה, סטיב מולנקוף, כי לקוואלקום יש את היכולת ליצור ערך משמעותי נוסף עבור בעלי המניות שלה בזמן שהיא ממשיכה לצמוח, וכי החברה רואה את עצמה כמובילה עתידית במעבר לשימוש ברשתות 5G שצפוי להתרחש במהלך השנתיים הקרובות, ויותר לכיוון 2019.

יש לזכור שקוולאקום עצמה, כפי שכבר דיווחנו, נמצאת בשלבים רגולטוריים של אישור העסקה לרכישת NXP תמורת כ-45 מיליארד דולרים, וכן שהחברה נמצאת בדיונים משפטיים מול אפל (Apple) בגין הרישוי והשימוש במודמים שלה במכשירי ה-iPhone של האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים