סופטבנק שוב משקיע בישראל: הוביל גיוס של 120 מיליון דולר ללמונייד

הבנק היפני השקיע בחברה, שפועלת בעולם הפינטק ומציעה מוצר ביטוח אונליין ● זאת ההשקעה הגדולה הרביעית שלו בארץ בשנה האחרונה

שיא בגיוסים. צילום אילוסטרציה: BigStock

עוד גיוס בולט בעולם הסטארט-אפים הישראלי: חברת הפינטק למונייד הודיעה היום (ג') כי גייסה 120 מיליון דולר, בסיבוב שלישי, שנערך בהובלת התאגיד היפני סופטבנק (SoftBank). יחד עם הבנק לקחו חלק בגיוס סקויה, גוגל ונצ'רס, ג'נרל קטליסט, Thrive, קרן אלף ו-XL Innovate.

למונייד הוקמה ב-2015 בידי שי וינינגר, שמשמש כנשיא החברה, ודניאל שרייבר, שמכהן כמנכ"ל שלה. החברה מפעילה שירות ביטוח אונליין ופועלת בארצות הברית. היא החלה את פעילותה בניו-יורק והשנה הרחיבה אותה לשתי מדינות אחרות בעלות אוכלוסייה גדולה – קליפורניה וטקסס, כמו גם לניו-ג'רזי, אילינוי, נוואדה ורוד איילנד. מספר המבוטחים שלה בארצות הברית עומד על כמעט 100 אלף.

מדובר בגיוס השלישי של למונייד, כשבשני הסבבים הקודמים היא גייסה 60 מיליון דולר. כספי ההשקעה ישמשו להמשך ההתרחבות של החברה במהלך השנה הקרובה – בארצות הברית וגם מחוצה לה.

וינינגר אמר כי "כשהקמנו את למונייד, הציפייה שלנו הייתה למכור כ-13 אלף פוליסות, ואנחנו הולכים לסיים את השנה עם קרוב ל-100 אלף מבוטחים בארצות הברית. מדובר בהצלחה גדולה".

סופטבנק ביצעה בשנים האחרונות כמה וכמה השקעות בולטות בחברות סטארט-אפ ישראליות, מהן בסכומים ניכרים. שלוש מאותן השקעות אירעו בשנה האחרונה: לפני כשבועיים פורסם שהיא תשקיע 450 מיליון דולר בקומפאס של ד"ר אורי אלון, ביוני נתן הבנק היפני אמון בסייבר הישראלי עם השקעה של 100 מיליון דולר בסייבריזן ובפברואר דווח כי הוא ישקיע כמה מיליארדי דולרים ב-WeWork של אדם נוימן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים