בני גנץ מצטרף לסטארט-אפ Plexivo

החברה מתמחה בהכשרת לוחמי סייבר בעזרת משחקי וידיאו, והוועדה המייעצת לה כוללת ארבעה אנשי צבא בכירים לשעבר

ראש מפלגת כחול לבן, בני גנץ. צילום ארכיון: המכללה האקדמית ספיר, מתוך ויקיפדיה

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל (מיל') בני גנץ, ממשיך את מעורבותו בעולם ההיי-טק ומצטרף כעת לוועדה המייעצת של הסטארט-אפ Plexivo, שעוסקת בשילוב שבין עולמות הגיימינג והסייבר.

החברה מפתחת פלטפורמה ואוסף כלים ייחודיים שנועדו לתת מענה לבעיות רבות בתחום האינטרנט של הדברים ולמחסור העולמי הצפוי בלוחמי ומגני סייבר, בעזרת סביבת אימון למטרות הכשרה ותעסוקה לתחום הסייבר.

למעשה, Plexivo מבקשת לקרוא תיגר על הנעשה בעולם הכשרת כוח האדם בתחום הסייבר ומתכוונת להכשיר את הדור הבא של הלוחמים בעזרת כלים וסביבות מחשוב שמוכרות להם, כמו עולם הגיימינג. בעזרת הכלים שהחברה מפתחת חווים הלומדים סימולציות שונות, הכוללות גם תקיפות וגם הגנה. ככל הידוע, מערכות הלמידה להכשרת לוחמי סייבר בעולם לא מיישמות תפיסה זו ו-Plexivo מתכוונת להיות חלוצה בתחום זה. החברה מתכוונת בקרוב לצאת לסבב גיוס נוסף להמשך הפיתוח של המוצר שלה.

בוועדה המייעצת: ארבעה אנשי צבא בכירים לשעבר

לדברי גנץ, "Plexivo עוסקת בתחום מאוד חשוב של הכשרת כוח אדם בעולמות האבטחה והסייבר, ובכך נותנת מענה עתידי למחסור הקיים בכוח אדם בתחום זה".

גנץ מצטרף לחבורה מכובדת שיושבת בוועדה המייעצת של החברה, שכוללת, יחד אתו, ארבעה אנשי צבא בכירים לשעבר: אלוף (מיל') עמי שפרן, לשעבר ראש אגף התקשוב, תא"ל (מיל') יאיר כהן, לשעבר מפקד 8200, ותא"ל (מיל') רמי אפרתי, לשעבר ראש האגף האזרחי במטה הסייבר הלאומי.

דורון אמיר, מנכ"ל וממייסדי Plexivo. צילום: יח"צ

דורון אמיר, מנכ"ל וממייסדי Plexivo. צילום: יח"צ

מנכ"ל Plexivo ואחד ממייסדיה הוא היזם ומומחה הטכנולוגיה דורון אמיר. הוא אמר לאנשים ומחשבים כי הצטרפותו של גנץ לוועדה המייעצת היא מהלך חשוב לחברה ו-"מבטאת את האמון הרב שאנשי מערכת הביטחון, כמו גנץ, נותנים לפיתוח הייחודי של החברה".

"הדרך הקרובה ביותר לדמות אנשי סייבר היא בעזרת אנשי סייבר בעצמם", הוסיף אמיר. "אם נמשיך להתמקד רק בבינה מלאכותית וברובוטים, נמצא את עצמנו משחקים לידיים של אנשי סייבר מוכשרים שמנצלים את המצב לרעה". לדבריו, "Plexivo משלבת בין כל העולמות באופן מאוזן ושימוש חכם של אדם, תוכנה ומכונה".

יצוין ש-Plexivo אינו הסטארט-אפ הראשון שגנץ מצטרף אליו מאז שסיים את כהונתו כרמטכ"ל. בספטמבר 2015 הוא מונה ליו"ר דירקטוריון המימד החמישי, שעוסקת בעולמות הסייבר וה-Big Data, ושנתיים לאחר מכן הצטרף כדירקטור לאלרון – זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של IDB.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים