ObserveIT השלימה סבב גיוס הון שני של 33 מיליון דולר

החברה שנולדה בישראל, ושפיתחה טכנולוגיה מצליחה לניהול איומים פנים ארגוניים, פועלת כיום ב-87 ארצות ● היא גייסה את הסכום הנכבד מכמה גופים, שבאחד מהם מעורב דייב דה וולט, דמות ותיקה ומוכרת בתעשיית הסייבר

מייק מקי, מנכ"ל ObserveIT. צילום: יח"צ

ObserveIT, הספקית המובילה של פתרונות לניהול איומים פנים ארגוניים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס הון שני של 33 מיליון דולר. בסבב ההשקעה השתתפו בין היתר Bain Capital Ventures, Spring Lake Equity Partners ו-NightDragon Security, קרן הון סיכון המשקיעה בחברות אבטחת סייבר, שייסד דייב דה וולט, דמות ותיקה ומוכרת בתעשיית הסייבר.

דייב דה וולט, מייסד קרן ההשקעות NightDragon Security וצוות עובדי ObserveIT. צילום: יח"צ

דייב דה וולט, מייסד קרן ההשקעות NightDragon Security וצוות עובדי ObserveIT. צילום: יח"צ

ObserveIT היא החברה המובילה לפתרונות לניהול האיום הפנימי עם יותר מ-1,700 לקוחות ב-87 מדינות.

החברה הוקמה ב-2007 בישראל על ידי גבי פרידלנדר ואבי עמוס. בשנת 2013 רכשה קרן הון הסיכון האמריקנית Bain Capital את השליטה בה, כשכיום משמש מייק מקי, כמנכ"לה. מטה החברה נמצא בבוסטון, ארה"ב, ומרכז הפיתוח העיקרי נמצא בתל אביב. החברה מעסיקה כיום כ-150 עובדים, מתוכם למעלה מ-70 בישראל.

סבב גיוס ההון החדש ישמש להאצת החדשנות של הפתרונות עטורי הפרסים של ניהול האיומים הפנים ארגוניים שמציעה ObserveIT, ולהרחבת צוותי המכירות, השיווק והפיתוח של ObserveIT, כדי לתמוך בצמיחה הגלובלית של החברה. הדבר יאפשר לחברה לענות על הביקוש ההולך וגדל ברחבי העולם לפתרון שלה לזיהוי וניהול האיומים הפנימיים.

"האיומים הפנימיים הם האיומים הגדולים ביותר"

"האיומים הפנימיים הם האיומים הגדולים ביותר הניצבים בפני ארגונים כיום, אשר מתקשים להגן על הנכסים היקרים ביותר שלהם", אומר דייב דה וולט, מייסד קרן ההשקעות NightDragon Security והמנכ"ל לשעבר של McAfee ו-FireEye. לדבריו, "ObserveIT ניצבת בעמדה מצוינת להתמודד עם האתגרים האלה באופן ישיר, משום שהיא מאפשרת לארגונים לחשוף התנהגות משתמשים מסוכנת בזמן אמת, תוך מניעת דליפות נתונים".

טל טיקוצקי, סמנכ"ל הפיתוח של ObserveIT ומנהל מרכז הפיתוח בישראל. צילום: יח"צ.

טל טיקוצקי, סמנכ"ל הפיתוח של ObserveIT ומנהל מרכז הפיתוח בישראל. צילום: יח"צ.

לדברי טל טיקוצקי, סמנכ"ל הפיתוח של החברה ומנהל מרכז הפיתוח בישראל, "ObserveIT תנצל את סבב הגיוס הנוכחי בין היתר על מנת להגדיל את מספר העובדים במרכז הפיתוח בישראל, מתוך מטרה להמשיך ולפתח את הדורות הבאים של פתרונותיה. ObserveIT מפעילה מרכזי פיתוח בתל אביב ובבוסטון", ציין טיקוצקי והוסיף, "החברה רואה את העובדים ורווחתם כערך עליון ויעידו על כך עובדיה, לרבות הזכיה החוזרת בפרס מקום העבודה הטוב ביותר שהוענק לה על ידי ה-Boston Business Journal".

"בשל הגידול הצפוי, החברה מתעתדת לעבור כבר בחודש אוקטובר הקרוב למעונה החדש במגדלי אלון בתל אביב", הוסיף טיקוצקי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים