דיווח: ה-Pixel 3 XL של גוגל יהיה אקסטרה-אקסטרה-לארג'

המכשיר יגיע עם מסך ענק של 6.7 אינץ' ויהיה בעצם הסמארטפון בייצור המוני עם המסך הגדול ביותר בשוק - אפילו יותר מה-Note 8 ומהדור הבא של ה-iPhone

צילום אילוסטרציה: PixelMe, BigStock

מי שחשבו שהם יודעים כבר את כל הפרטים על מכשיר ה-Pixel 3 הצפוי של גוגל – שיחשבו שוב, כי נראה שיש עוד כמה הפתעות, לפחות אם להסתמך על בלוגר אוקראיני, שטוען כי השיג מכשיר Pixel 3 XL אמיתי וחתום על ידי גוגל. הבלוגר פרסם סרטון ביוטיוב , שבו הוא מציג את המכשיר החדש עם אוזניות USB-C.

כעת, בסרטון חדש שפורסם ב-Android Police, חושף הבלוגר כי מכשיר ה-Pixel 3 XL יהיה בגודל מסך ענק של 6.7 אינצ'ים ויהיה בעצם הסמארטפון בייצור המוני עם המסך הגדול ביותר בשוק – אפילו גדול ב-0.3 אינץ' מגלאקסי Note 8 של סמסונג, וגדול ב-0.2 אינץ' מ- iPhone X של אפל הצפוי בעוד כחודש.


הסרטון שפורסם  ב-Android Police. מתוך יוטיוב.

הסרטון מציג בדיקה של המכשיר באמצעות תוכנת Antutu, החושפת עוד פרטים: המעבד יהיה סנאפדראגון 845 של קוואלקום, רזולוציית מסך של 1440X2960, זיכרון RAM מאכזב של 4 ג'יגה-בייט בלבד, מצלמה אחורית בעלת עדשה אחת של 12.2 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית כפולה של 8.1 מגה-פיקסל. עוד מוצג בסרטון ה-Notch – גדול במיוחד, שפוגע בתצוגת ההתראות, וגב זכוכית המאשש את הניחושים באשר לטעינה אלחוטית.

דומה שגם גוגל מגיבה למגמה הבולטת של הגדלת מסכי המכשירים. מעניין כיצד יגיבו המשתמשים למכשיר החדש של גוגל לאור הידיעות הרבות על מכשירים מתקפלים עם מסך גמיש של כמה וכמה יצרניות, הצפויים להגיע לשווקים בשנה הבאה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן ארבל

    חוץ מזה שהוידאו הזה מראה יותר פיקסלים מוידאו (...), סמסונג כבר שיחררה וידאו "בטעות", של Note 9 עם מסך בגודל 6.7 אינץ'...

אירועים קרובים