הנמר סייר בכנס העולמי של היטאצ'י ונטרה

במהלך הכנס למד הנמר מבכירי החברה מהן המגמות בתעשייה והטכנולוגיות החדשות, צפה בהדגמות של שותפיה ובילה במחיצת אנשי היטאצ'י ונטרה בישראל

02/10/2018 12:36
מימין: פטריק מארקי, סגן נשיא אזורי ל-EMEA Central CMT; ואלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. צילום: פלי הנמר

היטאצ'י ונטרה, חברה בת של תאגיד היטאצ'י העולמי, ערכה בשבוע שעבר, במהלך חול המועד סוכות, את הכנס הגלובלי ללקוחותיה, שותפיה ובכיריה – זו הפעם השנייה. הכנס, Next 2018, נערך השנה בסן דייגו שבקליפורניה, לאחר שאשתקד הוא התקיים בלאס וגאס – ואליה הוא יחזור בשנה הבאה.

הפעם השתתפו בכנס מעל 1,000 מקצועני מערכות מידע ומרכזי נתונים, בהם משלחת מישראל, שכללה 13 משתתפים, בראשותו של אלי משה, מנכ"ל הסניף המקומי.

הרבה משתתפים, הרבה חדשנות. Next 2018 - הכנס השנתי של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

הרבה משתתפים, הרבה חדשנות. Next 2018 – הכנס השנתי של היטאצ'י ונטרה. צילום: פלי הנמר

ברוח ימים אלה, הנושא המרכזי, שמשך לכנס מומחים ויזמים מכל העולם, היה הדרכים שבהן חדשנות בתחום הנתונים מניעה טרנספורמציה עסקית. במהלך האירוע, שנפרש על פני שלושה ימים, עלו על הבמה המרכזית של הרצאות המליאה והמסלולים מקצוענים ומובילים עסקיים וטכנולוגיים. הללו הציגו את הפתרונות של היטאצ'י ונטרה, שותפיה ולקוחותיה, שמאפשרים לאמץ כלכלה מונעת נתונים ולבצע טרנספורמציה בארגונים, כדי להתאימם לעולם הדינמי של ימינו, שסיסמתו הוא: נתוני הארגון הם המשאב העיקרי, ומסקנות תפעוליות הנובעות מניתוחם בזמן אמת הן הבסיס להצלחה בתחרות הגלובלית, הגוברת ללא הפסק.

טושיאקי היגאשיהארה, נשיא ומנכ"ל תאגיד היטאצ'י הגלובלי. צילום: פלי הנמר

טושיאקי היגאשיהארה, נשיא ומנכ"ל תאגיד היטאצ'י הגלובלי. צילום: פלי הנמר

בין הדוברים המרכזיים באירוע היו טושיאקי היגאשיהארה, נשיא ומנכ"ל תאגיד היטאצ'י הגלובלי; הישאם אבדסאמאד, מנכ"ל היטאצ'י ייעוץ ומנכ"ל היטאצ'י אחזקות דיגיטליות גלובליות; בריאן האוסהולדר, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה; סקוט קלי, מנהל התפעול הראשי של החברה; רנה מק'קסקל, המנמ"רית שלה; בובי סוני, ראש תחום פתרונות ושירותים בהיטאצ'י ונטרה; ובראד סוראק, ראש תחום מוצר ואסטרטגיה בחברה. בין החברות שפרשו את חסותן על הכנס בלטו הענקיות והשותפות של היטאצ'י: וריזון, SUSE, רד-האט, אינטל, VMware, קומוולט, סיסקו, Google Cloud ו-AWS.

החברות פורסות החסות על הכנס. צילום: פלי הנמר

החברות פורסות החסות על הכנס. צילום: פלי הנמר

במקביל לכנס נערכה תערוכה גדולה של היטאצ'י ושותפיה, בה הציגו אלה מגוון רחב ומקיף של פתרונות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. במרכז התערוכה עמד פורטפוליו הפתרונות של היטאצ'י, המבוססים על מבחר הטכנולוגיות שלה בתחומי מודרניזציית הדטה סנטר, ניהול הנתונים, ענן, מודיעין תוכן, אנליטיקה ואינטרנט של הדברים.  כמו כן, ניתן היה לראות בכנס ובתערוכה חברות קטנות יותר, עם פתרונות נקודתיים המתבססים על פלטפורמות של היטאצ'י או משלימים אותן.

היטאצ'י ונטרה הוכרזה לפני כשנה, בכנס Next 2017, וכאמור – היא חברה בת של תאגיד היטאצ'י העולמי, שגילו 107 שנים. היא הוקמה על בסיס חטיבת ה-IT שפעלה שנים רבות בתוך היטאצ'י תחת השם HDS (ר"ת Hitachi Data Systems).

משימתה של היטאצ'י ונטרה היא לספק לחברות פתרונות מהירים ויעילים כיצד להשתמש בנתונים רבי הערך שלהן כדי לייצר חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות בעסקיהן – וגם לחברה ולסביבה. ייחודיותה של החברה היא בכך שהיא היחידה בשוק שמציעה שילוב של טכנולוגיות IT ו-OT (ר"ת Operational Technologies), כי היא פועלת כל השנים בשניהם במקביל.

היטאצ'י העולמית היא תאגיד תעשייתי יצרני בתחומים תפעוליים – מרכבות ומרכזי בקרה ועד לכורים ולוויינים.

הכותב היה אורח החברה בכנס.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים