לימודים בעידן החדש: קרן בריטית השקיעה 7.2 מיליון דולר בג'ולט

הסטארט-אפ מתל אביב מציע הרצאות לרכישת מיומנויות לניהול הקריירה ממומחים מחברות כמו גוגל, לינקדאין, נטפליקס ואמזון ● הכסף ישמש להרחבת פעילות החברה ללונדון

רועי דויטש, מנכ"ל ומייסד שותף של ג'ולט. צילום: עומר הכהן

הסטארט-אפ הישראלי ג'ולט הודיע היום (ג') על גיוס של 7.2 מיליון דולר מקרן אוקטופוס ונצ'רס הבריטית. הגיוס נועד לצורך ביסוס פעילותה של החברה מתל אביב בלונדון והשתתפו בו גם הקרנות פיקו ונצ'רס מירושלים ו-Hillsven Capital מעמק הסיליקון. לאחר סיבוב גיוס זה, יעמוד סך הגיוסים של החברה על כ-10 מיליון דולר.

ג'ולט מקימה רשת של כיתות עתידניות ללימודים גבוהים, בה לומדים עובדים ומנהלים, בעיקר ממקצועות ההיי-טק השונים, ממומחים בינלאומיים בשידור חי ובקבוצות קטנות. החברה, המכנה את פעילותה "בית הספר של העידן החדש", מפעילה שני קמפוסים בתל אביב – בשדרות רוטשילד ובמתחם שרונה, ועומדת להשיק בינואר הקרוב את הקמפוס הראשון שלה בלונדון. היא נוסדה לפני מספר שנים על ידי רועי דויטש, נדב לשם וניצן כהן ארזי.

המודל של ג'ולט הוא מנוי במודל הדומה למנוי לחדר כושר, כאשר תמורת תשלום חודשי מקבל הלקוח גישה ללא הגבלה לשיעורים המוצעים בקמפוסים של החברה. התכנים מיועדים למי שמעוניינים לרכוש או לחזק מיומנויות שחיוניות להמשך ניהול הקריירה, ומועברים על ידי מומחים מחברות בולטות, דוגמת גוגל, לינקדאין, נטפליקס ואמזון. הסטודנטים מזמינים מראש מקום בהרצאה ומצטרפים לקבוצה של 14 איש.

״התובנה הבסיסית של ג'ולט היא שאי אפשר ללמוד דבר אחד ואי אפשר ללמוד פעם אחת. כבר כיום, מקצוענים שרוצים להישאר תחרותיים נדרשים לרכוש כישורים, כלים וקשרים חדשים כל הזמן כדי להישאר רלוונטיים, וג'ולט נותנת מענה משמעותי לצורך הזה״, הסביר דויטש.

לדברי אייל רבינוביץ' מאוקטופוס ונצ'רס, "דויטש וג'ולט מבינים שהחינוך לא יכול לעצור בגיל מסוים, כי למידה לאורך החיים מספקת גמישות אינטלקטואלית ואת ההסתגלות המקצועית הדרושה כדי לנצל הזדמנויות במגזרים חדשים ודינמיים. ג'ולט מביאה את הקמפוסים שלה ללונדון ואנחנו מצפים להמשך ההצלחה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים