קמפוס פייסבוק פונה עקב התרעה על פצצה שהונחה במקום

דרמה התרחשה אתמול (ג') במטה של ענקית הרשתות החברתיות במנלו פארק שבארה"ב ● מספר בניינים שבהם יושבים עובדי פייסבוק ואינסטגרם פונו בשעות אחר הצהריים המקומיות לאחר דיווח על פצצה שנשתלה במשרדי החברה ● סריקת המשטרה לא איתרה כל חפץ חשוד

משרדי פייסבוק במנלו פארק. צילום: BigStock

מבנה או מספר מבנים בקמפוס של פייסבוק במנלו פארק פונו אתמול (ג') בשעות אחר הצהריים-ערב (לפי השעון המקומי) אחרי איום בדמות פצצה.

לדברי משטרת מנלו פארק, איום הפצצה התקבל בכלל ביחידה למניעת פשיעה של משטרת ניו-יורק, שהודיעה עליה לרשויות החוק בקליפורניה. לאחר שעות ספורות של סריקת האזור הכריזה המשטרה כי לא מצאה כל חומר נפץ במטה.

קריאה אנונימית שבה נמסר לה על איום בדמות פצצה שהונחה בקמפוס

הכל החל כשמשטרת ניו יורק (ה-NYPD) קיבלה קריאה אנונימית שבה נמסר לה על איום בדמות פצצה שהונחה בקמפוס של פייסבוק במנלו פארק, קליפורניה. ניקול אקר, דוברת משטרת מנלו פארק, אמרה כי הפינוי של הקמפוס היה מוגבל למתקן בן שלוש קומות שנמצא בתוכו, שלדבריה אינו בניין המטה, אך מנגד מסרה דוברת פייסבוק, ג'נבייב גרדינה, בדוא"ל כי "כמה מבנים" באתר פונו.

יחידת החבלנים של משרד השריף של סאן מטאו, בלוויית כלבים שהוכשרו לאתר חומרי נפץ, סרקו את הבניין המדובר, והפינוי היה עדיין בתוקפו בסביבות השעה 20:00 לפי השעון המקומי, כך אמרה אקר לרויטרס בטלפון. ואולם כבר אז בישרו פייסבוק והמשטרה שכולם בטוחים.

אקר הודיעה לתקשורת שלא קיבלה שום מידע על דבר מה חשוד שנמצא בתוך הבניין שלטענתה היה מאוים. "זה מה שאנחנו עושים בכל איום של פצצה, אנחנו צריכים להיות מאוד יסודיים", הוסיפה אקר.

מקרה אחר של איום ביטחוני הסתיים מעט אחרת – בחודש מאי עמדה יוטיוב בסיטואציה קשה כשאשה בשם נאסים אגדאם, יוטיוברית זועמת, פתחה באש במטה שלה בסן פרנסיסקו, ופצעה שלושה עובדים, לפני שירתה בעצמה ושמה קץ לחיה. טוב שהדברים בפייסבוק הסתיימו אחרת לגמרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים