משתמשים מתלוננים: ה-iPad Pro החדש מגיע עם כיפוף

החברה אישרה את קיומו של הכיפוף, אולם מסרה כי הוא קל, לא מחמיר ולא משפיע על ביצועי המכשיר

בקרוב עם מסכי OLED? iPad Pro מדור ישן של אפל. צילום: אפל

משתמשים שקיבלו באחרונה מחשבי iPad Pro מדגמי 2018 דיווחו כי הם מגיעים עם כיפוף בשלדת האלומיניום של המכשיר. הם הביעו תרעומת על כך, אלא שבהודעה שהוציאה אפל לפני ימים אחדים כתב בכיר בחברה שאכן קיים כיפוף שכזה, אולם הוא קל, לא מחמיר עם השימוש במכשיר ולא משפיע לרעה על ביצועיו בכל צורה שהיא. ככלל, הוא ציין שהחברה לא מחשיבה זאת כפגם.

בסוף השבוע הדגיש דן ריצ'יו, סגן הנשיא להנדסת חומרה באפל, כי דגם 2018 של ה-iPad Pro "עומד ואף עולה על כל סטנדרטי האיכות הגבוהים של החברה של עיצוב ודיוק בייצור. תכננו את המכשיר בקפידה, וכל שלב בתהליך הייצור נמדד ומפוקח בצורה מדויקת". ריצ'יו כתב את הדברים באי-מייל שבו הגיב לפנייה של לקוחות בנוגע לכיפוף במכשיר.

עוד הוא ציין באי-מייל כי "המפרט הנוכחי של שטיחות ה-iPad Pro הוא עד 400 מיקרון, והוא אפילו 'מתוח' יותר מהדורות הקודמים. שוני זה של עד 400 מיקרון מתבטא בפחות מחצי מילימטר (או עוביים של פחות מארבעה גיליונות נייר לכל היותר), ורמה זו של שטיחות אינה משתנה במהלך שימוש רגיל במכשיר בתקופת חייו. הערה: שוני זעיר זה אינו משפיע על תפקוד המכשיר בשום צורה".

תגובתו של ריצ'יו מעניינת במיוחד, כי הוא חושף בה בפומבי ורשמית את מדד השטיחות של דגמי 2018 של ה-iPad Pro, תוך שהוא לא סותר ולא מכחיש את הדיווח הראשוני על העובדה שחלק מהמכשירים מגיעים מן הייצור עם כיפוף. לדברי החברה, כיפוף זה הוא תוצאת לוואי של תהליך קירור במהלך הייצור של מוצר אלומיניום שהוא דקיק ביותר וקל משקל.

על פי האי-מייל של ריצ'יו, עמדתה הרשמית של אפל בנוגע ל-iPad Pro הייתה אמורה להתפרסם ביום ו' האחרון, אך בינתיים לא פורסמה כל הצהרה רשמית מטעם החברה. משתמשים רבים במכשיר החדש נותרו מתוסכלים ומאוכזבים מהגישה האדישה של אפל לתופעת הכיפוף וטוענים שאין זה קביל במוצר כה יקר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים