אמזון מאפשרת למשתמשי אלקסה לנטרל הקלטות לצורך סקירה אנושית

ברמקול אקו של ענקית הקמעונאות "גרה" אלקסה, העוזרת הקולית שנמצאת תמיד במצב האזנה, ושבחודשים האחרונים הסתבר כי חלק מהקלטותיה מגיע לאוזניי צוות, שאמון על פיתוח ושכלול יכולותיה ● כעת יוכלו המשתמשים לבטל את התופעה במכשיריהם

Echo של אמזון, הבית של אלקסה. צילום: יח"צ

אחרי שהתברר שמאחורי כמעט כל הסייעות האישיות הווירטואליות שמוצעות כיום בשוק יש אנשים בשר ודם, שמקשיבים להקלטות של האינטראקציות הקוליות של המשתמשים, התגובות של חברות הענק מתחילות להגיע.

כפי שנחשף, גוגל, אפל, מיקרוסופט ואמזון משתמשות באנשים כדי לבחון את איכות התגובות של העוזרות האישיות, במטרה לשפר את התגובות שלהן, אבל בדרך העובדים כנראה שומעים גם דברים שהיו יכולים כנראה להביך לא מעט אנשים, ולגרום לה גם הרגשה שחודרים לפרטיות שלהם קצת יותר מדי.

השימוש של אמזון בפרקטיקה הזו נחשף כבר באפריל, ומאז, כאמור, התברר שהיא לא לבד. אחרי שבגוגל ובאפל הודיעו בשבוע שעבר שהן משהות בינתיים חלק מההקלטות שהן מבצעות, הגיע גם תורה של אמזון שהודיעה שהיא תאפשר, למי שרוצה בכך, למנוע שהשיחות שלו עם העוזרת האישית, אלקסה, יגיעו לאוזניים של הבודקים.

"אנחנו מתייחסים לפרטיות של הלקוחות ברצינות ובודקים באופן קבוע את הפרקטיות והתהליכים שלנו. עבור אלקסה אנחנו כבר מציעים ללקוחות את היכולת לבחור שההקלטות הקוליות שלהם לא ישמשו לפיתוח תכונות חדשות של אלקסה. ההקלטות של הלקוחות הללו גם לא יכללו בתזרימי הלימוד המפוקחים שלנו, בהם מבוצעות סקירות ידניות של דוגמאות מצומצמות מאוד של בקשות מאלקסה. אנחנו גם נעדכן את המידע שאנחנו מספקים ללקוחות, כדי שהפרקטיקות בהן אנו משתמשים יהיו ברורות יותר", מסרה אמזון בסוף השבוע.

מעבר להוראה לאלקסה לא לאפשר האזנה להקלטות, המשתמשים גם יכולים לבחור למחוק את ההיסטוריה שלהם באמצעות האפליקציה של הסייעת האישית או באזור האישי שלהם באתר של אמזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים