השינויים הגדולים במכשירי ה-iPhone – לא השנה

כך צופה האנליסט הטאיווני מינג-צ'י קאו, המפורסם בזכות תחזיותיו האמינות הקשורות למכשירי אפל, ומעריך כי בשנה הבאה תציג אפל מכשירים עם גדלי מסך שונים ובעיצוב מחודש, לצד שיפורים במערך הצילום

בעוד יומיים תתרחש סערת אפל השנתית, עם השקת קו מכשירי ה-iPhone 11 החדשים, שחובביה אמנם ממתינים להם בסקרנות, אך לפי השמועות לא צפויים בהם שינויים דרמטיים לעומת קו המכשירים הקיימים כיום. לפי דיווח חדש, השינויים הגדולים באמת צפויים להגיע דווקא במכשירי 2020.

הידיעות מבוססת על דיווח של מורגן סטנלי וגם על הדיווח האחרון של האנליסט הטאיווני מינג-צ'י קאו, המפורסם בזכות תחזיותיו האמינות הקשורות למכשירי אפל, ובו הוא צופה כי החברה תערוך במכשירי 2020 שדרוגים מקיפים בשלוש התכונות העיקריות שחשובות לבעלי ה-iPhone, וכי מכשיריה של אפל השנה יציגו שדרוג של טכנולוגיית רדיו אולטרה רחבת-פס כדי לשפר ניווט בתוך בניינים עם דור חדש של טכנולוגיית iBeacons.

שלושת השיפורים העיקריים במכשירי 2020 לפי קאו יהיו, עיצוב חדש לחלוטין, תמיכה בדור 5 ותפקוד משופר של המצלמה. להערכתו, שינויים אלה יניעו צמיחה במכירות המכשיר.

קאו לא מפרט מה בדיוק יכללו שינויי העיצוב והמצלמה במכשירי השנה הבאה, אבל בעבר הוא כבר פרסם תחזית שמצלמות המכשירים של 2020 יכללו חיישני ToF, שישפרו את איכות התמונה ויאפשרו תכונות של מציאות רבודה. עוד הוא צפה בעבר כי מכשירי 2020 יהיו בעלי מסכי OLED במידות שונות של 5.4 ו-6.7 אינץ', במקום הגדלים המוכרים של 5.8 ו-6.5 אינץ' במכשירים הנוכחיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים