סוף עידן: סימנטק היא מהיום NortonLifeLock

ברודקום השלימה הרכישה והשם של ענקית אבטחת המידע שונה ● "השקת השם החדש היא צעד מפתח לשינוי שאנו עוברים בדרך להיות החברה עצמאית, ושחקנית טהורה בעסקי הגנת הסייבר למגזר הצרכני-פרטי", כך אמר וינסנט פילט, סמנכ''ל הכספים

תוצאות ראשונות תחת השם החדש. NortonLifeLock

זהו סופו של עידן: ענקית אבטחת המידע סימנטק כבר איננה כזו בשמה, ומעתה היא נקראת NortonLifeLock, מבית ברודקום. זאת, בעקבות השלמת הרכישה שלה מאוגוסט. 

אף ששינתה את שמה, זכויות היוצרים לשם 'סימנטק' יוותרו בידי ברודקום. סימולה בבורסת נאסדא"ק שונה מ-SYMC ל-NLOK.

החברה החדשה מסרה כי כמעט 50 מיליון משתמשים נהנים משירותיה ומוצריה, וטענה כי היא מובילה בהגנת הסייבר למגזר הפרטי.

וינסנט פילט, סמנכ"ל הכספים של החברה, מסר כי "השקת השם החדש היא צעד מפתח לשינוי שאנו עוברים בדרך להיות החברה עצמאית, ושחקנית טהורה בעסקי הגנת הסייבר למגזר הצרכני-פרטי".

ברודקום

ברודקום

עבור ברודקום, השלמת העסקה בסך 10.7 מיליארד דולרים, תמורת עסקי האבטחה לארגונים, מעניקה לה עושר שחל שירותי הגנת סייבר, כמו גם מנוע רווחים חדש. עסקי האבטחה לארגונים של סימנטק הניבו לה מחזור של 2.3 מיליארד דולרים בשנתה הכספית 2019.

רכישת חלק מסימנטק היא חלק מהמעבר שעושה ענקית השבבים מעולמות החומרה – לתוכנה. זאת, לצד הרכישה של CA בעבור 19 מיליארד דולרים, ביולי שנה שעברה. רכישת הענק הקודמת שלה הייתה של ברוקייד, יצרנית ציוד רשת, תמורת 5.9 מיליארד דולרים, ב-2016.

הוק טאן, מנכ"ל ונשיא ברודקום, אמר כי "היום הוא אבן דרך חשובה עבורנו, כאשר סימנטק מצטרפת לעסקי השבבים והתוכנה שלנו. האבטחה של סימנטק לארגונים מרחיבה את החדירה שלנו בתוכנה לעולמות התשתיות הקריטיות, בדגש על ארגוני פורצ'ן 2000".

ענקית השבבים קיבלה לידיה את חטיבת העסקים הארגוניים של ענקית אבטחת המידע, לאחר שלא עלה בידיה לרכוש את כל סימנטק.

בתחילת יולי ניסתה ברודקום לרכוש את כל סימנטק, על כלל מניותיה – בתחילה תמורת כ-15 מיליארד דולרים, ושבוע אחר כך הסכום שדובר עליו עלה ל-22 מיליארד. עם זאת, ועל אף שנדמה היה שהמשא ומתן בין שתי החברות מתקדם אל עבר חתימה, בסופו של דבר החליטה סימנטק לבטל את המגעים, מכיוון שחשבה שהיא יכולה לקבל יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים