EMC השיקה עשרות מוצרי איחסון במטרה "לסייע לארגונים להתמודד עם נפחים של פטה-בייט וזטה-בייט"

ההשקה בוצעה בשורה של אירועים בינלאומיים - בארה"ב, אירופה וסינגפור ● הפתרונות והמוצרים החדשים כוללים מערכי איחסון לשוק ה-SMB, מערכות מאוחדות לשוק ארגוני הביניים, מוצרי תוכנה עבור מערכות ה-high-end של החברה ומערכות לאירכוב, שחזור וגיבוי מבוססי דיסק ● לטענת החברה, "הטכנולוגיות החדשות ממצבות את EMC בנקודת המפתח של כל המגמות המעצבות את פני שוק האיחסון - החל מענן ועד ליישומי 'Big Data' - ומערערות את יציבותן של מתחרותיה בשוק ה-SMB"

*** הידיעה עודכנה ביום ד', 16:30 ***

בשורת אירועים בינלאומיים, שהחלו אתמול (ג') בארצות הברית ונמשכים היום באירופה ובסינגפור, השיקה EMC עשרות מוצרי איחסון, אירכוב וגיבוי. לטענת ענקית תשתיות המידע, "הטכנולוגיות החדשות ממצבות את EMC בנקודת המפתח של כל המגמות המעצבות את פני שוק האיחסון – החל ממיחשוב ענן ועד ליישומי 'Big Data' – ומערערות את יציבותן של מתחרותיה בשוק ה-SMB". ההכרזה ממוצבת כמתקפה נגד נט-אפ (NetApp) ודל (Dell), אך גם נגד HP ויבמ (IBM), בתחום מערכות ה-SME. התחרות המרכזית תהיה על "ליבם" של המפיצים, המשווקים ומשלבי המערכות.

לאירוע שהתקיים היום בלונדון, שפרטים עליו דלפו לרשת לפני ימים אחדים, הגיעה שורת בכירים, בראשם ג'ו טוצ'י, נשיא, מנכ"ל ויושב ראש EMC, ופט גלסינגר, נשיא חטיבת מוצרי תשתיות המידע של החברה. במסגרת מסיבת עיתונאים, הציגו טוצ'י והנהלת EMC את הישגי החברה ב-2010 ואת הדגשים האסטרטגיים שלה ל-2011 , לרבות השלמת הרכישה של Isilon.

במסגרת האירוע הושקו 41 פתרונות ומוצרים חדשים, והוזמנו אליו עשרות אנליסטים, לקוחות, שותפים עסקיים ועיתונאים מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ג'ו טוצ'י, נשיא, מנכ"ל ויושב ראש EMC. הציג את הישגי החברה ב-2010הפתרונות והמוצרים החדשים כוללים מערכי איחסון המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים, EMC VNXe, במחיר של פחות מ-10,000 דולרים; מערכות מאוחדות לשוק ארגוני הביניים, EMC VNX, המשלבות יכולות SAN (רשת אחסון אזורית), יכולות iSCSI ויכולות NAS (איחסון צמוד רשת). לטענת החברה, מהירותם של מערכי האיחסון הללו גבוהה פי שלושה מההיצע בשוק; מוצרי תוכנה עבור מערכות ה-high-end של החברה, EMC Symmetrix VMAX. אלה, על פי EMC, מאפשרות לתמוך בפטה-בייטים של מידע ובמספר הדמיוני של עד חמישה מיליון מכונות וירטואליות; ומערכות לאירכוב, שחזור וגיבוי מבוססי דיסק, על בסיס הרכישה של דטה דומיין (Data Domain). ב-EMC טענו, כי מערכות אלה מספקות את הגיבוי המהיר בשוק.

מהחברה נמסר, כי "הטכנולוגיות החדשות שהושקו מחזקות את יכולת הליבה של EMC: האיחסון. הטכנולוגיות משתנות, הדרישות ומודלי השימוש והצריכה של הטכנולוגיה משתנים, כך שהיכולות והמוצרים החדשים מאפשרים לנו להוביל ולהשפיע בכל הנוגע למגמות הבולטות בתעשיית ה-IT. עלינו לעזור ללקוחות להתכונן לקראת הגידול העצום במידע שנמדד בתחילה בג'יגה-בייטים, עבר לטרה-בייטים ולאחר מכן לפטה-בייטים, ובקרוב כבר יימדד בזטה-בייטים".

ההכרזה של EMC, שקדם לה מסע קידום אדיר שנערך בניו-יורק, לונדון וסינגפור תחת הכותרת Record Breaking Event, נועדה, בין היתר, להחזיר לה את התנופה בשוק האיחסון הכללי. החברה מובילה שוק זה ב-13 השנים האחרונות, אולם באחרונה החלו מתחרותיה להגדיל את נתח השוק שלהן בסקטור ה-SMB.

כאמור, משפחת VNX ממוצבת כמתקפה נגד נט-אפ, דל, יבמ ו-HP בתחום מערכות SME, כאשר התחרות המרכזית תהיה על "ליבם" של המפיצים, המשווקים ומשלבי המערכות. אלה משווקים מערכות ללקוחות "הקטנים" יותר, לא לקוחות ה-"אנטרפרייז" של מערכות איחסון העל סימטריקס של EMC. משפחת VNX היא, למעשה, המשך פיתוח טבעי של מערכות CLARiiON ו-Celerra המאוחדות unified על ידי מערכות תוכנת הניהול Unisphere. כך מציעה EMC מערכת איחסון מאוחדת של גישת בלוקים SAN (קלריון) עם איחסון בגישת קבצים NAS (סלרה). EMC טענה שמערכות VNX מהירות יותר, יעילות יותר ופשוטות יותר לניהול – עד פי שלושה.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לבריטניה

סייע בהכנת הכתבה: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים