מפגש הפסגה של המנמ"רים – חלק א'

מימין: איציק ג'יני, מנכ"ל BGINI, ולוי הלוי, סמנכ"ל טכנולוגיות בבנק דיסקונט

המפגש החצי שנתי של המנמ"רים C3, שנערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים, קיבץ אליו מנכ"לים בכירים של חברות וארגונים מכל מגזרי המשק, לצד המנמ"רים שלהם ומנהלי החברות הספקיות. מלבד הנטוורקינג, האזינו המשתתפים להרצאות שונות של בכירים בענף ולחמישה פאנלים בנושאים מגוונים: פינטק, ממשלה, טלקום, בריאות ותעשייה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

הצוות המקצוען של מטריקס בביתן התצוגה של החברה, שם הוצגו הפתרונות העדכניים שהיא מציעה לשוק הארגוני. בתמונה מימין: שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס; דוד חורין, מנהל מכירות בחטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות במטריקס; רונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות של מטריקס; עופר בר, מנהל טכנולוגיות האינטרנט בשירותי בריאות כללית; ויונה בקלצ'וק, דירקטור מכירות במטריקס מוצרי תוכנה.

קבוצת בינת תקשורת מחשבים הגיעה לכנס בכוחות מתוגברים כדי לפגוש את המנמ"רים הבכירים במשק, כולל בממשלה. מימין: יוסי ארואסטי, מנהל פיתוח עסקי למגזר הציבורי; עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים; אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים; ודוד חורין, מנהל מכירות במטריקס.

מימין: אלוף (מיל') משה קפלינסקי, מנכ"ל נשר מפעלי מלט ישראליים; ואבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה והמרצה המרכזי בכנס.

מחוץ לאולם ההרצאות נפגשו איציק ג'יני, מנכ"ל BGINI, ולוי הלוי, סמנכ"ל טכנולוגיות בבנק דיסקונט.

שירי שרעבי וליאת מיכאלי, הנמרות הנמרצות של One1, פגשו בכנס נציגים של רבים מלקוחות החברה והסבירו להם על הפתרונות שהיא מציעה לשוק הארגוני.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים