חוגגים 70 לנמר: מסיבה שכולה אנרגיה ואהבה – חלק ג'

צילום של הצילום: סלפוש "מהסרטים" עם עדי סלמה, מנהלת השיווק של היטאצ'י ישראל. צילום: תומר פולטין

ביום ה' האחרון, ה-26 ביולי, חל יום הולדת 71 לפלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים (דיילי ציפי מנצלת את ההזדמנות כדי לאחל לו מזל טוב). אלא שרק לפני כחודש חגגה לו קהילת ההיי-טק יומולדת 70. הכיצד? המשפחה המתינה שדידה, הבת הצעירה, תגיע מניו-יורק, תחגוג וגם תנגן ותשיר עם להקת ערפדי הרג-טיים שלה.

דנה פלד, הגורה, מפיקת העל (גוגל, למשל), היא שהפיקה בטראסק ביום שישי בבוקר מסיבה קסומה, שכולה אנרגיה ואהבה. מאות רבות הוזמנו, כאשר מאות הגיעו ומאות האחרים לא יכולים היו לבוא (חו"ל, חופשה, מילואים ומחלה). הצ'ייסר, איתי הרמן, הפליא במשחק בינגו שעסק בהיסטוריה של הנמר. והיו עוד הפתעות.

מי ומי בנצפים? הפליא לצלם – מצילומי אווירה ועד לתמונות של אושיות התעשייה – תומר פולטין.

פלי הנמר ורעייתו ושותפתו באנשים ומחשבים, הקוסמת דליה אסיא-פלד, יחד עם יורם אלדר, סא"ל (מיל'), בוגר ממר"ם וכיום מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיית המידע.

צילום של הצילום: סלפוש "מהסרטים" עם עדי סלמה, מנהלת השיווק של היטאצ'י ישראל.

עם אודי ויינשנטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מלאנוקס (אייל ולדמן, המנכ"ל, איחל מניו-יורק). ולדמן הוא היוזם של השלט הגדול, שעליו החתים את בכירי התעשייה, ובו כולם מברכים את פלי הנמר ליום הולדתו ה-70.

עם רני רוגל ודורית, רעייתו. אשתו שאיתו. רוגל מלווה את אנשים ומחשבים מיומה הראשון, ואף היה העורך הראשי ומנכ"ל החברה. אחר כך הוא הקים את חברת יחסי הציבור דורן תקשורת (איחוד השמות של רעייתו ושלו – דורית ורני), שמהווה כיום חלק מקבוצת אולמדיה.


עם ידיד ותיק ביותר וטוב: פרופ' איזי בורוביץ', ויעל, אשתו. פרופ' בורוביץ' הוא איש רב פעלים: הוא היה מנמ"ר ארקיע, יו"ר אל על, מרצה באוניברסיטת תל אביב ויועץ בכיר. כיום הוא דיקאן בית הספר לכלכלה וניהול של המכללה האקדמית תל אביב-יפו. אחד הדברים המאפיינים את פרופ' בורוביץ' הוא שהוא תמיד שמח וטוב לב.

טובה וחביבה: עם אירנה פורטניק, המנמ"רית ומנהלת התפעול הראשית של קבוצת Cal.

הגיע מהצד של ה-"כלה", הקוסמת: שימי אטיאס – אומן החושים, הבדרן והקוסם רב הפעלים, שמריץ תכנית טלוויזיה חדשה.

עם אוה שקלאר, מנהלת המדיה הטובה הוותיקה של אנשים ומחשבים, ואלכס, בעלה, איש התעשייה האווירית.

עם ינקל'ה קרפ, הרס"ר המיתולוגי של מחנה ממר"ם בשלישות ברמת גן בשנות ה-70', עם רעייתו.

עם ישראל רוזלי, המנמ"ר של ענקית הבנייה, קבוצת עזריאלי, שלה מגדלים רבים בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיר גבעון

    מזל טוב ל 70 עברו ועוד שבעים יותר לנמר המעורר העושה ועוזר יוזם וזוכר שובב וסורר מנהיג וחבר מידידו המשורר מאיר גבעון GIV Solutions Because We GIVe more than IT

אירועים קרובים