אפל השיקה את Apple Pay – שירות תשלומים בסלולר

השירות החדש, שהשקתו הייתה צפויה, יאפשר לבצע תשלומים באפליקציות שונות באמצעות טכנולוגיית NFC, שכבר מוטמעת במכשירי אנדרואיד רבים ● באפל מבטיחים שהם לא יכולים לדעת מה הלקוח קנה, איפה וכמה שילם

עובדים על המבטא הבריטי. Apple Pay

יחד עם ה-iPhone 6 וה-+iPhone 6 השיקה אפל (Apple) הערב (ג') את שירות התשלומים Apple Pay. כמו המכשיר החכם החדש, גם כאן ההשקה היא בהתאם להערכות המוקדמות.

אפל למעשה מדביקה כאן את הפער מול המתחרות ומבססת את השירות החדש על טכנולוגיית NFC, שכבר פועלת במכשירי אנדרואיד (Android) רבים. על פי החברה, הטכנולוגיה הזו היא "הסטנדרט לכל התשלומים ללא מגע".

התפעול של שירות התשלומים החדש מתבצע בעזרת שבב NFC וכפתור טביעת האצבע. המידע נשמר בצורה מאובטחת ופרטית על שבב שמוטמע בכפתור – ולא במכשיר. אפל הצהירה שהיא לא עוקבת אחרי קניות של לקוחות ולדבריה, היא לא יכולה לדעת מה הם קנו ואיפה, וכמה שילמו. גם מי שיושב בקופה לא רואה שם, מספר כרטיס או קוד אבטחה.

אפל: השירות מאובטח. Apple Pay

אפל: השירות מאובטח. Apple Pay

מספר אפליקציות כבר תומכות ב-Apple Pay, בהן טארגט (Target), גרופון (Groupon) ואובר (Uber). באפליקציות אלה, ניתן יהיה לבצע את התשלום מבלי לתת פרטי משתמש.

השירות יושק בארצות הברית בחודש אוקטובר ויכולו להשתמש בו רק בעלי מכשירי ה-iPhone שהושקו הערב. מאפל נמסר כי היא פועלת על מנת להרחיב את השירות בהקדם למדינות נוספות.

השתתף בהכנת הידיעה: יניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים