פט גלסינגר, מנכ"ל VMware: "התקופה הנוכחית – ההזדמנות של ה-IT להפוך למוביל"

בתקופה של אי ודאות כלכלית, ארגונים מחפשים שה-IT ייקח את ההובלה, אמר גלסינגר באירוע VMworld 2014 בברצלונה ● VMware הכריזה במהלכו על שיתוף פעולה חדש עם HP, הקמת דטה סנטר בגרמניה והרחבת סל המוצרים

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware

"התקופה הזאת היא ההזדמנות של ה-IT להפוך למוביל. בזמנים של אי ודאות, כמו הזמן הנוכחי, ארגונים מחפשים שה-IT יוביל והגיעה העת שהוא יעשה את זה. העבודה של VMware היא לסייע בכך", אמר פט גלסינגר, מנכ"ל החברה.

גלסינגר פתח את כנס VMworld 2014, שהחל היום (ג') בברצלונה. ההכרזות המרכזיות של VMware באירוע עסקו בשיתוף פעולה חדש עם HP, הקמת דטה סנטר בגרמניה והרחבת סל המוצרים.

האירוע השנה הוא הגדול ביותר מבין הכנסים שערכה VMware באירופה ומשך אליו, על פי החברה, 9,000 בני אדם. מרכז הכנסים החדש והגדול של ברצלונה התמלא הבוקר בלקוחות ושותפים שצפו בנאומיהם של בכירים בחברה, ובהם גלסינגר. מלבד ההכרזות של VMware, הנושאים המרכזיים באירוע היו הכיוונים אליהם הולכים העולמות בהם היא עוסקת – וירטואליזציה ומחשוב ענן.

התחזית של אנשי VMware, כמו של רבים אחרים בענף, היא שהשוק הולך לענן היברידי, בן כלאיים. "לא יכול להיות לארגונים עידן טוב יותר מאשר עכשיו לעבור לענן בן כלאיים. הוא יכול להכריע לפעמים האם החברה תשרוד או לא", אמר ביל פדרס, סגן נשיא תפעולי ומנכ"ל מיוחד לנושא ב-VMware. במסגרת זו הודיעה החברה על הרחבת vCloud Air, כך שיאפשר מעתה לארגונים לספק ענן היברידי בפשטות ובמהירות, לדבריה.

גלסינגר אמר בנושא כי "ענן היברידי משנה את הדרך בה אנחנו בונים תשתיות ומנהלים את העסק. העתיד מצוי בהיברידיות".

HP נכנסת לתוכנית EVO: RAIL

VMware הכריזה באירוע גם על הרחבת פעילותה באירופה באמצעות העקמת בסיס נתונים חדש בגרמניה. לדברי גלסינגר, "בחרנו בה כי היא השוק השני בגודלו באירופה, אחרי בריטניה, וכי הרגולציה שם נוחה".

הכרזה משמעותית נוספת הייתה על כניסתן של HP ו-HDS (ר"ת Hitachi Data Systems) לתוכנית EVO: RAIL, במסגרתה מחברת VMware בין היכולות שלה בתחומי המחשוב, הנטוורקינג והאחסון לבין היכולות של השותפים לכדי פתרון אחד כולל.

HP ו-HDS מצטרפות לרשת שחברים בה שותפים רבים ומשתרעת על פני יותר מ-100 מדינות.

במסגרת שיתוף הפעולה תפיץ HP את ConveregedSystem 200-HC, שמיועד לשווקי הביניים והאנטרפרייז, לתמיכה בתשתיות ה-IT שלהם.

הכרזות נוספות

תחום בו פועלת VMware בימים אלה הוא ה-BYOL (ר"ת Bring Your Own Laptop), שמהווה חלק ממגמת ה-BYOD. כמו כן, היא הכריזה על Horizon FLEX, פתרון שעתיד לאפשר לארגונים לבצע הקצאות באופן ריכוזי, ולנהל ולאבטח שולחנות עבודה וירטואליים ויישומים שמופעלים באופן מקומי על מחשבים אישיים ו-Mac. הדבר ייעשה באמצעות בקרים.

החברה אף השיקה שירות ענן חדש לשולחנות עבודה, לטובת DR – התאוששות מאסונות.

בהמשך היום נערך אירוע לעיתונאים ולאנליסטים בהשתתפותם של גלסינגר ובכירים אחרים בחברה, בו הם חזרו על ההכרזות השונות. גלסינגר אף אמר במהלכו כי "אנחנו מביאים אתנו את האקו-סיסטם, בין אם בווירטואליזציה ובין אם במחשוב ענן".

אנשי VMware אף נתנו מקום לאירוע לתוכנית Bring Back, במסגרתה תורמת החברה לטובת חינוך, סביבה, זכויות אדם, נשים וילדים. המשתתפים נקראו במסגרת זו להטיס מטוסים מנייר.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לברצלונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים