ההשקה של אפל: iPhone 7, אפליקציית סופר מריו ושעון חדש

ה-iPhone 7 וה-7 פלוס מגיעים עם עיצוב מחודש, שיפורים במצלמה ובלי שקע אוזניות ● עוד בהשקות: גרסה חדשה של Apple Watch ואוזניות אלחוטיות

iPhone . צילום: אתר אפל

שיפור ב-Apple Music, השקה של סופר מריו של נינטנדו (Nintendo) כאפליקציה בלעדית ל-iOS, שעון חכם חדש ושני מכשירי iPhone חדשים – ה-7 וה-7 פלוס – אלה שלל ההשקות של אפל (Apple) באירוע שהתקיים הערב (ד') בסן פרנסיסקו.

מכשירי ה-iPhone החדשים עמידים למים ולאבק. הם זכו לשינויים בעיצוב, כשהקו המנחה הוא שילוב חלק בין הרכיבים והחומרים. כך, הושקעה המצלמה, והבליטה שהיא יוצרת כמעט מתקרבת לפני המכשיר.

ה-iPhone 7 וה-7 פלוס נושאים מעבד מרכזי שטים קוק, מנכ"ל אפל, כינה "תחילתו של דור חדש של מעבדים סלולריים" – ה-A10 Fusion. "זהו המעבד הטוב ביותר שנעשה אי פעם לסמארטפונים, שיאפשר שיפור עצום בביצועים ובגרפיקה", אמר קוק. הוא ציין כי מהירות המעבד החדש גדולה פי 120 משל זה שהיה ב-iPhone הראשון.

חלק גדול מהשמועות – נכונות

השמועות באשר למצלמה דייקו, מכמה היבטים: היא כוללת שיפור באיכות הצבעים שהיא לוכדת ובאפשרויות הזום-אין. שמועה נוספת שהפכה לעובדה היא שב-iPhone 7 Plus יש מצלמה כפולת עדשות של 16 מגה-פיקסל, שמאפשרות לצלם תמונות איכותיות בזווית רחבה. כמו כן, כוללים המכשירים טכנולוגיית ייצוב וידיאו. אפל אף הוסיפה למצלמה תכונה של צילום פורטרט מיוחד, היוצר תמונה של פנים כשהרקע מטושטש ויוצר תחושה של תלת מימד.

שינוי נוסף, ומהותי, במכשירי ה-iPhone החדשים נמצא בכפתור הבית שלהם, שכעת הוא רגיש למגע ואינו דורש לחיצה. כמו כן, בפעם הראשונה במכשיריה שילבה אפל במכשירים החדשים שני רמקולי סטריאו, בשני הצדדים של המכשיר.

גם השמועה על העלמת שקע האוזניות הוותיק הסתברה כנכונה, ואלה יתחברו מעתה באמצעות שקע הלייטנינג. אפל מצרפת למארז בנוסף אוזניות לייטנינג ודונגל מעביר מלייטנינג לשקע 3.5 מ"מ, לטובת הלקוחות בעלי האוזניות הוותיקות.

ה-Apple Watch החדש. צילום: אתר החברה

ה-Apple Watch החדש. צילום: אתר החברה

אפל הציגה באירוע גם אוזניות EarPods אלחוטיות, שנבנה עבורן מעבד ראשון בסדרה, בשם W1, המאפשר להטמיע במוצרים טכנולוגיות חכמות, כמו סינון רעשי רקע ורגישות למגע האוזן.

המכשירים החדשים יגיעו בגוונים של שחור, שיצטרפו לזהב, כסוף ו-ורוד-מוזהב. הם יחלו להימכר ב-16 בחודש בארצות הברית ובעוד 28 מדינות, ושבוע לאחר מכן ב-30 מדינות נוספות. עדיין לא ברור מתי הם יגיעו לישראל.

המחירים של ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus יהיו זהים לאלה של הדור הקודם, על אף שאפל שיפרה את נפח האחסון: 32 ג'יגה-בייט יהיו כעת המינימום ו-256 ג'יגה-בייט – המקסימום.

השקות נוספות

לצד מכשירי ה-iPhone החדשים הודיעה אפל כי תשחרר ב-13 בספטמבר את מערכת ההפעלה iOS 10, שהוצגה בכנס המפתחים של החברה ביוני השנה. לדברי קוק, מדובר ב-"שדרוג הגדול ביותר אי פעם של מערכת ההפעלה שלנו".

להכרזות הצטרף גם ה-Apple Watch החדש, Seris 2, כפי שאפל מכנה אותו, המופעל בגרסת WatchOS 3.0. השעון מציע שיפורים גרפיים, אפליקציות חדשות ובהן פוקימון גו לשעון אפל. הוא יהיה עמיד למים ויאפשר פעילות מים ואפילו צלילה עד עומק של 15 מ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים