איריס נחשוני מונתה לסמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת

מאיר מושקה, המנמ"ר, ימשיך לעבוד איתה עד לצאתו לגמלאות בעוד שנתיים ● המשימה העיקרית שעומדת בפניהם: להחליף את מערכת ה-ERP של אורמת

איריס נחשוני, סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת טכנולוגיות

הנהלת אורמת טכנולוגיות הודיעה היום (ד') על החלטתה למנות את איריס נחשוני כסמנכ"לית מערכות מידע גלובלית בחברה. נחשוני תוביל את ביצוע החלטת הנהלת אורמת להשקיע במערכות מידע באופן גלובלי, ובמסגרת זו להחליף את מערכת ה-ERP שלה. מאיר מושקה, המנמ"ר הוותיק של אורמת, שמועסק בחברה מזה 35 שנים, יעבוד יחד עם נחשוני, עד לפרישתו לגמלאות בעוד שנתיים.

בהודעת הנהלת אורמת נכתב כי מאחר שהחלפת מערכות ה-ERP של החברה היא משימה מורכבת, שצפויה להימשך כמה שנים, הוחלט לגייס סמנכ"ל מערכות מידע שיוביל אותה – החל משלב ה-RFP ועד להטמעת המערכת בכל אתרי אורמת בעולם.

כיום יש באורמת מערכת ERP של אורקל (Oracle) בפיננסים ובתפעולי, שמבוססת על פיתוח פנימי OMS, שנעשה לפני מספר שנים. המטרה של החברה כעת היא לאחד את כל המערכות ולהטמיע שפה ארגונית אחידה בכל השלוחות שלה.

שני מנמ"רים ותיקים שיעבדו ביחד

נחשוני היא מוותיקות המנמ"רים ובעלת ניסיון רב. בחמש השנים האחרונות היא שימשה סמנכ"לית מערכות המידע של חברת הביטוח AIG. לפני כן היא הייתה סמנכ"לית מערכות המידע של יבואנית מוצרי הצריכה ש. שסטוביץ ובטרם תפקיד זה היא שימשה באותו התפקיד בקבוצת מי עדן. היא הובילה בחברה זו תהליכים מרכזיים בתחום מערכות המידע והייתה חלק מהותי בהפיכתה מבינלאומית לגלובלית, באחת מתקופות השיא של החברה.

מאיר מושקה, מנמ"ר אורמת

מאיר מושקה, מנמ"ר אורמת

מושקה הוא בעל ניסיון של 37 שנים בענף המחשוב. הוא משמש כמנמ"ר אורמת מאז 1984 ומנהל את מחלקת מערכות המידע שלה, שכוללת עובדים בישראל ובארצות הברית. המחלקה משרתת 1,300 משתמשי מחשוב בארץ ובעולם. מושקה אף משמש כשופט בכיר בתחרות מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים, IT Awards, ונבחר גם למנמ"ר מצטיין.

אורמת היא חברה טכנולוגית ישראלית מובילה בתחומי האנרגיה והחשמל. היא עוסקת, באמצעות חברות בנות, בהקמה ותפעול של תחנות כוח שפועלות על אנרגיה חלופית. בנוסף, היא מייצרת ציוד לייצור חשמל וציוד עזר. החברה הוקמה ב-1965 בידי הזוג יהודה ויהודית ברוניצקי והחלה את דרכה בייצור טורבו-גנרטורים בעלי הספק נמוך. לתחום של הפקת חשמל מאנרגיית השמש נכנסה אורמת ב-1984 ומאז היא מובילה אותו. כיום יש לה מעל 1,000 טורבו-גנרטורים מסביב לעולם.

באחרונה אישרה הנהלת החברה, שהיא כיום בבעלות הקרנות פימי וברוניצקי, כי "משקיע אסטרטגי מוביל" מתעניין בהשקעות בחברה, אולם הכחישה שמועות שדיברו על מכירת נכסיה לקרן אמריקנית.
.
מניותיה של אורמת טכנולוגיות נסחרות בבורסות של תל אביב וניו-יורק. שווי השוק המוערך שלה הוא 7.98 מיליארד דולר, נכון ל-2016, והכנסותיה המדווחות בשנה שעברה היו 2.54 מיליארד דולר.

יצוין כי טרם מונה מחליף לנחשוני, אולם החל תהליך מסודר למציאתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים