וואטסאפ מוסיפה עדכוני סטאטוס צבעוניים

כמו בפייסבוק - הבעלים שלה - גם באפליקציית המסרים המהירים הפופולרית תוכלו להוסיף מעכשיו צבעוניות להודעות הסטאטוס שלכם, אם אתם בכלל משתמשים בהן

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

אפליקציית וואטסאפ (WhatsApp) הפופולרית, שהפכה בעבור רבים מאיתנו ליישום לחם-ומים, החלה לגלגל השבוע עדכון לסטטוסים שלה. מעכשיו יוכלו המשתמשים לכתוב את הטקסטים שלהם על גבי רקע צבעוני חלק או בעל דוגמאות, כך על פי הודעת החברה לתקשורת.

הסטאטוסים, שהופעלו לראשונה כתכונה טקסטואלית בלבד, עברו התפתחות אבולוציונית מכובדת, וכעת ניתן להוסיף להם תמונות וסרטונים. ההתפתחות שמגיעה עם העדכון הנוכחי מאפשרת למשתמשים גם לבחור גופן, צבע רקע ואפילו להוסיף קישורים לפרסום.

הבעלים של וואטסאפ, פייסבוק ׁ(Facebook), החלה לראשונה לבדוק את הסטאטוסים הצבעוניים בדצמבר 2016, לפני שאלו הגיעו אל כל המשתמשים של הרשת החברתית במרץ 2017, ואילו וואטסאפ בוחנת את האפשרות החדשה והצבעונית עם משתמשים נבחרים החל מתחילת החודש. בעוד שמשתמשים רבים מוצאים אותם מטרידים, פייסבוק דווקא מאמינה בבירור שסטאטוסים הצבעוניים עובדים, בהתחשב בכך שהיא דוחפת אותם אל האפליקציות שלה. הרקע הצבעוני לעדכוני הסטטוס אמור כנראה, לפחות לסברתה של פייסבוק, להגביר את השימוש של אנשים בתכונה.

ספק אם מכירים אותן בכלל

לא בטוח עם זאת שישראלים מבוגרים עושים שימוש בכלל בתכונת הסטאטוסים. התכונה מאפשרת לזרוק לחלל הווירטואלי ולעיני אנשי הקשר שלנו תוכן שנשאר זמין למשך יממה בלבד, קצת במתכונת ה-Stories המקוריים של סנאפצ'ט (Snapchat) ולאלו המשובטים של אינסטגרם (Instagram) – שחגגו החודש יום הולדת שנה ושבהם משתמשים כ-250 מיליון אנשים ביום.

מרביתנו נוהגים להשתמש ביישום בעיקר בכדי להעביר הודעות פרטיות או לנהל קומוניקציה בקבוצות שונות. מי שנמנה על חוג ההורים יודע שאחרי קיץ שחון, מהומת העולם של תחילת שנת הלימודים כבר מרטיטה את הוואטסאפ של מאות אלפי הורים כל העת.

הסטאטוסים – במתכונתם הקודמת והאפרורית או במתכונת הצבעונית החדשה – מהווים סוג אחר של עיסוק תקשורתי-חברתי שבינתיים לא ממש כובש את הקהל המבוגר בארץ. אולי קצת צבע יעשה את ההבדל.

התכונה משולבת בינתיים רק בגרסת הבטה 2.17.291 למשתמשי אנדרואיד, ותגיע בהמשך גם למכשירים מבוססי iOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים