מנכ"לי היי-טק למפוטרי טבע: בואו אלינו

שמונה מנכ"לים של חברות היי-טק וסטארט-אפים הוציאו קול קורא למפוטרי טבע להצטרף אליהם ו-"להיות חלק ממשהו גדול, ישראלי ומשפיע" ● החברות מחפשות, בין היתר, עובדי שירות לקוחות, מהנדסים, מפתחי מוצרים ואנשי קריאייטיב

טבע

הפיטורים העתידיים בטבע עמדו אתמול בראש החדשות ונגעו לישראלים רבים. שמונה מנכ"לים של חברות היי-טק וסטארט-אפים לקחו את הדאגה הזאת צעד אחד קדימה ויצאו הבוקר (ה') בקריאה למפוטרים העתידיים של טבע לנסות ולהיקלט בחברות שלהם.

על הקריאה חתומים המנכ"לים: תומר תגרין מיוטפו; רון יקוטיאל מקלטורה; קרן לוי מפיוניר; יגאל רייחלגאוז מקורטיקה; פלאי בארי מבידאלגו; זיו אלול מאינטראקטיב; זוהר דיין מ-Wibbitz; ועמי דניאל מ-Windward.

על פי הודעת החברות, יוטפו ופיוניר מחפשות עובדי שירות לקוחות ומהנדסים; קורטיקה מחפשת עובדים מתחום המוצר הטכני; בידאלגו, אינראקטיב, Windward ו-Wibbitz מעוניינות להעסיק עובדים בעיקר בתחומי פיתוח המוצר והקריאייטיב; וקלטורה מציעה בנוסף לקליטת עובדים סיוע למפוטרים לקראת ראיונות עבודה.

במכתבם הם מציינים כי "כמו כל עם ישראל, התעוררנו למציאות שבה טבע החליטה והודיעה על פיטוריהם של אלפי עובדים בישראל. טבע היא אולי החברה הכי 'ישראלית' שצמחה פה בעשורים האחרונים. החברה החליטה לחסל פעילויות שלמות בארץ".

"ואתם, העובדים – מה אתכם?", הוסיפו. "אנחנו מאמינים שכל סוף הוא התחלה חדשה. גם את חלקנו פיטרו מחברות היי-טק במהלך השנים, אך לעתים זה גורם לחשוב אחרת, לצאת מאזור הנוחות שלי ולחשוב איך אני יכול למקסם את הפוטנציאל שלי ושל האנשים שמסביבי. לכן, אנחנו מציעים לכם לבדוק מה קורה עם הסטארט-אפים הישראליים. נכון לעכשיו, ההיי-טק הישראלי צמא לגיוס מאות ואלפי עובדים חדשים למשרדים שונים, בהם אנשי פיתוח ותכנות, מכירות, ניהול לקוחות ושיווק ועוד".

הם סיימו בכתבם כי "מי שרוצה להיות חלק ממשהו ישראלי, גדול, משפיע ולאורך זמן מוזמן לפנות אלינו. להתראות בקרוב, נשמח לקלוט כל עובד פוטנציאלי".

טבע, שייסד אלי הורוביץ ושמנייתה נקראה בעבר "מניית העם", צפויה לפטר בחודשים הקרובים אלפי עובדים בישראל ולצמצם דרמטית את הפעילות שלה בארץ, עקב המשבר שאליו נקלעה. בנוסף, ההסתדרות הודיעה כי תקיים ביום א' הקרוב שביתת הזדהות בת מספר שעות עם מפוטרי טבע, שבמסגרתה יושבתו ענפים רחבים במשק, בין היתר המגזר הציבורי, התחבורה הציבורית, נמל התעופה בן גוריון, בתי החולים וקופות החולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים