"מהי מצוינות? היא מושג חמקמק"

"המנמ''ר של היום נמצא בעין הסערה, וה-IT הוא שיסייע להצלחתו", כך אמר פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב

פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת תל אביב. צילום: ניב קנטור

"מהי מצוינות? מצוינות היא מושג חמקמק. מאוד קשה להגדיר אותה, אולם קל מאוד להבחין בה", כך אמר פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת תל אביב.

20 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (ה') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2017, במסגרת כנס KickOff 2018, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2018. פרופ' אריאב עמד בראש ועדת האיתור שבחנה וקבעה מיהם המנמ"רים המצטיינים.

לדברי פרופ' אריאב, "זה תשע שנים אני פותח את הכנס הזה. קהילה מקצועית זקוקה לגיבורים שלה ומסמנת את המודל של מצוינות, ואת מודל הנחישות. קהילה שאין לה מודל שהיא מתחברת אליו – היא קהילה מתפוררת. המפעל הזה, של הענקת אותות למנמ"רים מצטיינים, הוא חגיגה של חתירה למצוינות. זהו חלק קבוע בלוח השנה שלנו, של קהילת ה-IT המקצועית, שרוצה להכיר בגיבורים שלה, ששואפת ליצור את הקשרים. העובדה שהאירוע קורה שוב ושוב – היא העדות לצורך בהכרה במצוינות".

"אני 50 שנה בקהילת ה-IT", אמר פרופ' אריאב, "אנחנו הוותיקים ממשיכים ושורדים – וזה לא מובן מאליו. במסגרת הפעילות שלנו, פעם בשנה אנו דוגמים את מה שקורה לקהילה  – וזה חלק מהאירוע היום".

האירוע היום, ציין פרופ' אריאב, "הוא לא תחרות. זהו מעמד של הערכה. אני מודה לחבר השופטים, המעריכים. זהו חוג שהולך  ומתרחב. כל שנה אנו מצרפים שופטים חדשים".

השנה, סיכם פרופ' אריאב, "התקבע המושג של מנהל מחשוב דיגיטלי. ההוכחה לכך היא שאפילו האקדמיה, שבדרך כלל לא נוהה אחרי מגמות וטרנדים – גם היא החלה לטפל בחדשנות הדיגיטלית. בעבודת המנמ"ר יש מעגלים שונים של פעילות, אבל  בסופו של דבר – המנמ"ר מחובר לשורת הרווח – שהיא הכי חשובה לארגון. המנמ"ר של היום נמצא בעין הסערה, וה-IT הוא שיסייע להצלחתו".

השתתף בהכנת הידיעה: יוסי הטוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים