פאלו אלטו קונה חברה ב-300 מיליון דולר להרחבת האבטחה בענן

Evident.io הוקמה בשנת 2013, ומונה יותר מ-100 עובדים ● מאז הקמתה הנרכשת גייסה 49.1 מיליון דולר בחמישה סבבי גיוס הון סיכון.

אין כניסה למתחרים. אילוסטרציה: BigStock

פאלו אלטו (Palo Alto Networks) רוכשת את Evident.io תמורת 300 מיליון דולר. זאת, על מנת לאבטח בצורה טובה יותר את היישומים של משתמשי הענן בארגונים. העסקה צפויה להסתיים בסוף אפריל השנה.

Evident.io הוקמה בשנת 2013, ומונה יותר מ-100 עובדים. מאז הקמתה הנרכשת גייסה 49.1 מיליון דולר בחמישה סבבי גיוס הון סיכון.

פלטפורמת האבטחה של הנרכשת, ESP (ר"ת Evident Security Platform) מאפשרת לחברות מכל הגדלים להקטין את משטח ההתקפה שלהם ולשפר את מכלול האבטחה שלהם בענן מלוח מחוונים אחד. ESP מזהה באופן שוטף את סיכוני האבטחה בעת פריסות של יישומים ארגוניים בענן של AWS, וב-Azure, הענן של מיקרוסופט (Microsoft), ומספקת לצוות האבטחה הדרכה מקצועית כשנדרש ריפוי, ומאפשרת ביקורת ובקרת אבטחה והלימה לרגולציות "בלא כאב".

לפתח ולפרוס יישומים חדשים בענן מהר יותר

פאלו אלטו מסרה כי Evident.io תרחיב את יכולות האבטחה של ממשקי ה-API. זאת, על ידי ניתוח השירותים והגדרות התצורה של החשבונות, כך שיענו על תקני אבטחה ורגולציות מחמירים.

על פי הרוכשת, כלי אבטחה מהדור הקודם נוטים שלא לעבוד היטב בענן הציבורי, מה שאילץ ארגונים להישען בכבדות על ביקורות ובקרות ידניות – כדי לאמת ולתקף את אבטחת המידע וההלימה לרגולציות. עבודה בצורה ידנית שכזו, מטבעה מלווה בשגיאות ואורכת זמן רב יותר.

לכן, הסבירו בפאלו אלטו, צוותי אבטחת המידע, ה-DevOps והתאימות לרגולציות – זקוקים לגישה אוטומטית וחסכונית בבואם לאבטח את עומסי העבודה של הארגון בענן הציבורי. שילוב יכולות האבטחה בענן של Evident.io, עם אלו של הרוכשת, נמסר, יביא לכך שהלקוחות הארגוניים יקבלו גישה אחת לניטור מתמשך ורציף, אבטחת שכבת האחסון, אימות התאימות ודיווח.

כך, הסבירה הרוכשת, הצוותים השונים, של אבטחת המידע, DevOps והתאימות לרגולציה, יוכלו לפתח ולפרוס יישומים חדשים בענן מהר יותר; להאיץ את הפריסות בענן על ידי פישוט התפעול של האבטחה והפיתוח; ולתקף ולאמת באופן רציף את פריסת הענן לטובת הלימה לרגולציות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים