נפטר תמיר סגל, מנהל טרנד מיקרו ישראל

סגל ז"ל ניהל את הסניף הישראלי של ענקית האבטחה בשמונה השנים האחרונות, והוביל אותה להגדלת נתח השוק ולזכייה במכרזים רבים ● לפני כן כיהן סגל, מחלוצי האינטרנט הישראלי, בתפקידים בכירים במספר חברות, בהם כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של וואלה

תמיר סגל ז"ל, המנהל הראשון של פעילות טרנד מיקרו בישראל. צילום: יח"צ

תמיר סגל, מנהל הפעילות של טרנד מיקרו (Trend Micro) בישראל, נפטר. סגל ז"ל היה בן 66 במותו. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

סגל שימש כמנהל הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע זה שמונה שנים. לפני כן, הוא כיהן בתפקידי ניהול בכירים משך יותר משני עשורים. סגל היה דירקטור ומנכ"ל של כמה חברות היי-טק בינלאומיות, תוך שהוא התמקד בתחומי הטכנולוגיה, ניהול הצמיחה ופתיחת פעילות בשווקים גלובליים – והרחבה שלה. הוא התמחה בהצמחת חברות היי-טק – החל מייזום הרעיון, דרך פיתוח עסקי של החברה ובנייתה ועד להפיכתה לגלובלית, ואף היה מעורב בכמה אקזיטים שנעשו בשוק המקומי בעשור האחרון.

בעברו שימש סגל כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של אתר וואלה והיה מחלוצי האינטרנט הישראלי. כמו כן, הוא שימש כדירקטור ב-Zix Corporation והיה מנהל הפעילות שלה בבריטניה.

"סגל ידע להציב את היעד ולהתוות את הדרך אליו"

במהלך שמונה השנים שבהן ניהל את טרנד מיקרו בישראל, הצליח סגל להגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלה והצעיד אותה, בהצלחה רבה, לזכייה במכרזים רבים – במגזר הממשלתי ואף בזה הפרטי. חבריו אמרו לאנשים ומחשבים כי "תמיר היה איש חזון, שידע להציב את היעד ואף לשרטט ולהתוות את הדרך אליו. עובדי החברה הישראלים המומים וכואבים את לכתו".

הלווייתו של סגל התקיימה היום (ג') בבית העלמין של רמת השרון. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה, ביניהם רבים מהתעשייה המקומית, שעבדו עמו ומולו בתפקידיו השונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים