אחרי עשור: מנכ"ל אוטופונט, אלון כהן, פורש מתפקידו

כהן עוזב את החברה שבה עבד 15 שנים ועובר להיות מנכ"ל פרינטרסנטר, שפועלת גם היא בעולמות ההדפסה ● איתן טומשין, לשעבר מנכ"ל טופ סולושנס, יחליף את מקומו

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן נבחרת הטאף מאדר. צילום: מיכל בנדק

אלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, פרש באחרונה מתפקידו לאחר 10 שנים, מתוך 15 שבהן עבד בחברה. במקום זאת הוא מונה למנכ"ל חברת ההדפסה פרינטרסנטר. המנכ"ל החדש של אוטופונט הוא איתן טומשין, שהיה בעברו מנכ"ל טופ סולושנס.

פרינטרסנטר היא שותף פלטינום של HP העולמית בתחומי ההדפסה והאימג'ינג, ובאחרונה החלה לתת שירות גם למדפסות של סמסונג (Samsung), לאחר ש-HP רכשה את חטיבת המדפסות של החברה הדרום קוריאנית. החברה מפעילה מעבדה ושירות טכנאים בפריסה ארצית, וכן מטמיעה פתרונות לשליטה ובקרה על כלל הוצאות הפלט בארגונים תוך יישום מתודולוגיה של שמירת סודיות המידע במסמכים בארגון.

הבעלים של פרינטרסנטר, איש העסקים דני אזולאי, אמר ש-"כהן הוא אלוף בהטמעת שירותים וטכנולוגיות לא שגרתיים, עם מעוף ומיקוד בריצות ארוכות טווח וחשיבה מחוץ לקופסה".

כהן אמר כי "הגעתי למיצוי באוטופונט, שעמה הייתי מזוהה ויחד עם עובדיה הגענו למצב של חברה מוכרת ומוערכת בקרב מנמ"רים ואנשי טכנולוגיה בארץ. החלטתי לחפש אתגר חדש, שיביא לידי ביטוי את חוזקותיי". לדבריו, "מצאתי בפרינטרסנטר רצון לחדשנות ולהובלה, תוך הסתכלות על העתיד ועל הלקוח. המיקוד שלנו בשנים הקרובות יהיה בלקוח ואיך לתת לו רמת שירות טובה ומהירה יותר. השותפות עם HP פותחת לנו הזדמנויות להרחבת סל המוצרים והשירותים שלנו".

כהן הוא גם פעיל למען עמותת גדולים מהחיים, שמטפלת בילדים חולי סרטן ובמשפחותיהם. הוא מריץ מזה שלוש שנים נבחרת של מנהלים בכירים למסע של גיוס תרומות עבור הילדים והמשפחות הללו, שמסתיים בריצה אתגרית בבוץ במסלול ה-Tough Mudder.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן בר

    אין לי ספק שאלון כהן יביא את יכולותיו היוצאות דופן הן בחשיבה והן ביכולת לרתום נוספים ולהגיע לתוצאות של יחידי סגולה.

אירועים קרובים