מתקפת המתקפלים

Royole הציגה את מכשיר ה-FlexPai שלה בעל מסך גמיש בגודל 7.8 אינץ' בעל יכולת ל-200 אלף קיפולים ● סמסונג צפויה כנראה להציג את המכשיר המתקפל שלה בימים הקרובים ● ומהו טווח המחירים הצפוי?

המכשיר המתקפל החדש של Royole. צילום: יח"צ

נראה שבתקופה הקרובה ינחת עלינו מבול של סמארטפונים וטאבלטים עם מסך מתקפל, שמסתמנים כמגמה חמה בתחום, כשסמסונג צפויה כנראה להציג את המכשיר שלה בימים הקרובים בפורום המפתחים שייערך ביוזמתה בסן פרנסיסקו ביומיים הקרובים.

אחת החברות שהצליחה בינתיים לגנוב את ההצגה עם מכשיר בעל מסך גמיש מתקפל היא חברה קטנה מסן פרנסיסקו בשם Royole, שקיימה לפני יומיים אירוע בסן פרנסיסקו ובו הציגה את מכשיר ה-FlexPai שלה, בעל מסך גמיש בגודל 7.8 אינץ' שיכול להתקפל ב-180 מעלות ולהפוך מטאבלט לטלפון – וחזרה.

החברה הציגה מכשיר פועל שיוצע למכירה בסין תמורת כ-1,300 דולר. החברה אף מציעה למכירה בצפון אמריקה גרסת מפתחים, עם נפח אחסון של 128 גיגה-בייט, ואפשרות הרחבה ל-256 גיגה-בייט תמורת תוספת של 150 דולר, ואפשרות גם להוסיף 2 גיגה-בייט של זיכרון RAM.

תשקיע 30 מיליון דולר בתוכנית תמיכה עולמית למפתחים

במהלך ההשקה, הכריזה החברה כי תשקיע 30 מיליון דולר בתוכנית תמיכה עולמית למפתחים, במטרה לתמוך במפתחים שירצו לפתח אפליקציות חדשות מותאמות למכשיר.

באשר למאפיינים הכלליים של המכשיר – הוא נושא מעבד קואלקום מסידרה 8 החדשה שלה, עם שמונה ליבות ובמהירות 2.8 גיגה-הרץ, שניתן לשדרגו לתמיכה בדור-5 סלולרי; רזולוציית מסך של 1920 על 1440 פיקסל כאשר הוא פרוס; מצלמת טלה-פוטו בת 20 מגה-פיקסל ומצלמה בעלת זווית רחבה של 16 מגה-פיקסל, שמאפשרות צילום מכל מסך, גם כשהוא מקופל; וסוללה של 3,800 מילי-אמפר לשעה. המכשיר פועל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 9, בגירסה מותאמת של החברה בשם Water OS, שנעשו בה גם התאמות שונות לפעילות המתאימה למסך הגדול.

שתי הגרסאות – לסין ולמפתחים – מוצעות למכירה באתר של החברה, ולדבריה, הקונים יקבלו את המכשיר במהלך דצמבר הקרוב.

המסך הגמיש המתקפל, שנראה מרשים מאוד, יעמוד, לדברי החברה, ב-200 אלף קיפולים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתן ארבל

    מעניין אם דונקי קונג יהיה המשחק הראשון שיתאים לזה... :)

אירועים קרובים