אחר הצהרים: תקלה עולמית ארוכה בפייסבוק ובאינסטגרם

משתמשים שניסו להיכנס לחשבונות שלהם ולהעלות פוסטים או תמונות נתקלו בזמן המתנה ארוך מהרגיל, ובמקרים מסוימים אף לא יכולים היו לעשות זאת ● התקלה תוקנה רק כעבור זמן רב

Facebookdown#. צילום אילוסטרציה: BigStock

כלל השירותים של פייסבוק ואינסטגרם סבלו היום (ג') בצהרים מתקלות, עד כדי חוסר אפשרות להיכנס לאתרים ולגשת לחשבונות של המשתמשים. התקלה בפייסבוק החלה קצת אחרי 15:00, ומשתמשים רבים ממדינות שונות דיווחו על כך שהם לא יכולים להיכנס לאתרים ולאפליקציות – בחלק מהזמן בצורה חלקית ובחלקו האחר הגישה לא התאפשרה כלל. בשעת כתיבת ידיעה זו (16:25) שירות המסנג'ר עובד, לפחות לכותב שורות אלה. נכון לשעת עדכון הידיעה (18:20), פייסבוק חזר לפעול באופן מלא

לא ברור האם מקור התקלה בשירות שהשיקה פייסבוק אתמול במסנג'ר שלה, שמאפשר למחוק מסרים שנשלחו בו (כמו בווטסאפ – אפליקציה אחרת שבבעלות פייסבוק), אך משתמשים רבים ממדינות שונות דיווחו על התקלה ברשתות החברתיות האחרות. אחדים נתקלו במסך עם ההודעה Service Unavailable או Sorry, Something went wrong, ואחרים לא יכולים היו להעלות תמונות ולצפות בפוסטים.

תקלה דומה אירעה באינסטגרם, שאף היא בבעלות פייסבוק. התקלות משפיעות על משתמשים בארצות הברית, אירופה, ישראל ובחלקים מאוסטרליה ומדרום אמריקה.

צילום מסך של התקלה

צילום מסך של התקלה

כרגיל במקרים כאלה, התגובות בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות לא איחרו להגיע, לרבות ממים של אנשים שהביעו כך את תסכולם מהתקלה.

בהודעה קצרה שפורסמה בעמוד שלה אישרה פייסבוק את דבר קיומה של התקלה. החברה מסרה: "אנחנו חווים כרגע בעיות שיכולות לגרום לבקשות API לקחת זמן רב יותר או ליפול באופן בלתי צפוי. אנחנו חוקרים אותן ועובדים כדי למצוא להן פתרון".

התקלה הנוכחית אינה הראשונה שחווים האתרים והאפליקציות שבבעלות פייסבוק בחודשים האחרונים. רק לפני כחודשיים חוו פייסבוק מסנג'ר, ווטסאפ ואינסטגרם תקלה דומה, שנמשכה כשעה וחצי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים