One1 רוכשת את אדוונטק תמורת 24 מיליון שקלים

אדוונטק עוסקת בשיווק והטמעת מוצרי תוכנה, ובמתן שירותי מחשוב לארגונים ● היא תמשיך להיות חברה עצמאית - בניהולו של זאב ינאי, הנשיא והמנכ"ל

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: לואיז גרין

שתיים מהחברות הידועות בתחום ה-IT בישראל מתמזגות: One1 הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את אדוונטק. סכום הרכישה עומד על 24 מיליון שקלים.

אדוונטק עוסקת בשיווק והטמעת מוצרי תוכנה, ובמתן שירותי מחשוב לארגונים. החברה, שמעסיקה כ-200 עובדים, מספקת שירותי תוכנה ופיתוח ומתמחה בשיווק, מכירה והטמעה של פתרונות התוכנה הארגונית של סאפ והתשתיות של אורקל. לחברה מאות לקוחות, ביניהם בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, סלקום, גופים ביטחוניים, אוניברסיטת תל אביב, המוסד לביטוח לאומי, משרדי ממשלה, עיריות וחברות טכנולוגיה. השלמת העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואדוונטק תישאר עצמאית גם לאחר מכן – בניהולו של זאב ינאי, המנכ"ל והנשיא שלה.

זאב ינאי, מנכ"ל ונשיא אדוונטק. צילום: קובי קנטור ז"ל

זאב ינאי, מנכ"ל ונשיא אדוונטק. צילום: קובי קנטור ז"ל

יצוין כי אדוונטק זכתה בתחרות IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערכה בתחילת השנה, בשני פרסים – על פרויקט הטמעת מערכת ה-ERP של סאפ (S/4 HANA) בקופת חולים מאוחדת ועל פרויקט הטמעת מערכת אופטימיזציית מסלולים ורכבים בדואר ישראל.

רכישה שלישית בחודש

הרכישה של אדוונטק מצטרפת לשתי רכישות ש-One1 ביצעה בחודש האחרון, גם הן של חברות ישראליות. רק אתמול דווח כי היא קונה את טינגז, שמתמחה בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית, תמורת מיליוני שקלים. במחצית החודש שעבר היא הודיעה כי קנתה את Sense BI, שמציעה שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח והטמעה בתחום הבינה העסקית, וכן שיווק, הפצה, מכירה ומתן תמיכה למוצרי BI, תמורת 23.5 מיליון. בחודש מאי האחרון היא קנתה את לינוטק (שגם היא ישראלית) – חברה שמתמחה ביישום מערכות ארגוניות בענן – ושילמה עליה יותר ממיליון שקלים.

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר כי "אדוונטק היא חברה עם יכולות מקצועיות ותרבות ארגונית שמאוד מתאימות ל-One1, והיא תמשיך לתפקד כחברה עצמאית בקבוצה. אני משוכנע שבעקבות הרכישה נמשיך לבסס ולחזק את מרכז הידע המקצועי ביותר בארץ בתחום התוכנה העסקית לארגונים".

ינאי ציין ש-"ענף המחשוב עובר שינויים מהירים, וצורכי הלקוחות המשתנים תדיר מחייבים את ספקי ה-IT להיערך במהירות למתן פתרונות טכנולוגיים וחדשניים. על רקע זה, החיבור שלנו עם קבוצת One1 הוא צעד מתבקש, שיאפשר מתן פתרונות בעלי ערך מוסף ללקוחות והתפתחות מקצועית לעובדים".

לדברי עדי אייל, יו"ר One1, "אנחנו מצרפים היום לשורותינו חברה בעלת ניסיון ומוניטין, עם הון אנושי מצוין וידע מקצועי רב. הרכישה נועדה להגדיל את הערך שנוכל לספק בשנים הבאות ללקוחות, לעובדים ולמשקיעים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים