חילופי יו"רים בלשכה לטכנולוגיות המידע: אלי פרנק יחליף את אריה עמית

עמית הודיע על פריש לאחר שלוש שנים בתפקיד ● פרנק, מנכ"ל Frank IT, מעוניין להמשיך את דרכו, אך גם לעדכן את החזון של הלשכה

אלי פרנק, יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע. צילום: קובי קנטור ז"ל

נשיאות הלשכה לטכנולוגיות המידע על שם שלמה טירן בחרה אתמול (א') באלי פרנק, מנכ"ל חברת הייעוץ Frank IT, לתפקיד יו"ר הלשכה. פרנק יחליף את אריה עמית, שכיהן בתפקיד זה בשלוש השנים האחרונות.

עמית הודיע לא מכבר לחברי הנשיאות כי הוא מסיים את תפקידו בסיפוק רב, בתקופה שבה הלשכה יצאה לדרך חדשה. בעקבות זאת התכנסה אמש הנשיאות ובחרה בפרנק, שיכהן לצדו של מנכ"ל הלשכה, יורם אלדר.

אריה עמית, לשעבר יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע. צילום: ניב קנטור

אריה עמית, לשעבר יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע. צילום: ניב קנטור

פרנק, אל"מ (מיל'), שימש בשורה של תפקידים בכירים בתחום המחשוב במגזרים הצבאי והאזרחי כאחד. בין היתר, הוא פיקד על יחידות במערך המחשוב של צה"ל, שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בבזק, וכסמנכ"ל באמדוקס ובנס. הוא פעיל בלשכה מאז 2006 ומשמש לאורך השנים כחבר נשיאות, חבר הנהלה, יו"ר הוועדה המקצועית וחבר בוועדת הכספים. אחיו, יאיר פראנק, משמש כיו"ר רשות התקשוב הממשלתי.

עם היבחרו ציין פרנק את פעילותו של עמית ואת הדרך החדשה של הלשכה, שהוא עיצב והוביל. "אני לוקח על עצמי להוביל, ביתר שאת, את המשך מימוש החזון, היעדים והמטרות שכנשיאות שמנו לעצמנו, תוך כדי כך שכגוף תאב חיים ומאמין בחדשנות, נפעל לעדכון החזון, בהצבת יעדים חדשים ובגיבוש המטרות, ככל שיידרש", אמר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואש טרוקמן

    ריה היקר - מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך. מי שיזכה לעבוד אתך - בהחלט יזכה בנכס אנושי ועסקי ממעלה ראשונה. ולך אלי - אין צורך לאחל (!) בהצלחה כי היא ממילא טבועה ומוטמעת בך - אז מאחל הנאה שלמה ושנמשיך יחד את הדרך המופלאה שעושה הלשכה בשנים החרונות, דרך שהפכה אותה (בעזרתו המרשימה של יורם אלדר ושאר החברים) לארגון מוביל בישראל. בשם קרן שלמה טירן וחברת אלעד מערכות - עלו והצליחו !!!

אירועים קרובים