A10 פותחת מחדש סניף בישראל

בראש הסניף החדש יעמוד גידי שוורץ ● הקמת הסניף באה לאחר שנתיים שבהן נוהלה פעילות החברה בישראל על ידי זברה טכנולוגיות, והצוות הישראלי ינהל גם את פעילות החברה במדינות מזרח אירופה

גידי שוורץ, מנהל הסניף הישראלי של A10 ומנהל מכירות ישראל, מזרח אירופה ורוסיה של החברה. צילום: אלישר

A10 Networks, שפועלת בעולמות אבטחת המידע ושיפור ביצועי היישומים, פותחת סניף חדש בישראל. את הסניף ינהל גידי שוורץ, שישמש גם כמנהל מכירות ישראל, מזרח אירופה ורוסיה של החברה. יולי יאביץ ישמש כמהנדס מכירות בכיר.

עד לפני שנתיים פעל בארץ סניף מקומי של A10 ולאחר סגירתו פעלה החברה בישראל באמצעות חברת ההפצה זברה טכנולוגיות. ההחלטה על הפתיחה מחדש התקבלה במסגרת רה-ארגון ב-A10 ורצונה להתרחב באזור EMEA, והוא יהיה אחראי גם להתרחבות החברה במדינות מזרח אירופה שבהן היא פועלת – רוסיה, אוקראינה, לטביה, ליטא ועוד.

אבטחת הרשת, האצה והגברת ביצועים של יישומים בדטה סנטר

A10 נוסדה ב-2004 בארצות הברית על ידי לי שן, ויש לה משרדים ברחבי העולם ושירות לקוחות בפריסה עולמית. החברה מספקת פתרונות לאבטחת הרשת, האצה והגברת ביצועים של יישומים בדטה סנטר. היא החלה את דרכה בתחום ניהול הזהויות ובהמשך הוסיפה להיצע שלה יכולות לניהול רוחב פס, איזון עומסים – ADC, שירותי WAF ,DDoS ,SSL Inspection ואבטחת הענן. עוד היא עוסקת באבטחה ברשתות דור 5 ורשתות דור 4 מתקדמות, תוך מענה לאתגרי שיהוי ו-Throughput, עם שימוש בבינה מלאכותית ולימוד מכונה. החברה היא מהמובילות בעולם בתחום ה-Application Delivery Networking ויש לה אלפי לקוחות.

שוורץ אמר כי "ראינו בשנים האחרונות יותר ביקוש לפתרונות החברה. הפתרונות שלנו משפרים את ביצועי הרשת והיישומים ומסייעים לאבטחת המידע. אנחנו מספקים שקט תעשייתי עם פתרון מקצה לקצה, המגן על המידע של הלקוח בענן ובחצר הבית, ברישוי המסורתי. נרחיב את היקף הפעילות של החברה באופן משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים