תקלה שיבשה את השימוש בפייסבוק, אינסטגרם ו-ווטסאפ לזמן רב

משתמשים דיווחו שהם חווים בעיות בפיד, בהתחברות או כלל לא יכולים להיכנס לדומיין facebook.com ● התקלה תוקנה רק לאחר שלוש שעות

תקלה בפייסבוק. אילוסטרציה: BigStock

שוב התחוללה היום (א') תקלה בפייסבוק, אינסטגרם ו-ווטסאפ. משתמשים ממקומות שונים בעולם דיווחו בשעות הצהרים כי הם חווים בעיות בשימוש באתרים ובאפליקציות של פייסבוק, בהן על כך שהפיד לא מתעדכן גם אחרי שהם לוחצים על כפתור הריפרש, ושאי אפשר לבצע לוג אין לאתר או לגלוש לדומיין facebook.com. התקלה תוקנה לאחר כשלוש שעות והשירותים שבו לזמינות מלאה.

הדיווחים הגיעו משורה של מדינות, בהן באירופה, ארצות הברית ומלזיה. העיקריים שבהם דיווחו על בעיות בפייסבוק, ובמידה פחותה יותר באינסטגרם ובווטסאפ. גם בישראל נרשם קושי להיכנס לחלק מהשירותים.

לפי אתר Downcenter, שמדווח על תקלות באתרים שונים, יותר מ-60% מהגולשים שהתקלה השפיעה עליהם חוו בעיות בפיד שלהם, 19% לא יכולים היו להתחבר ו-17% חוו בעיה כללית בכניסה לאתר.

גם לאחר תיקון התקלה, פייסבוק עדיין לא פרסמה התייחסות כלשהי אליה. השירותים של החברה – כולם או חלקם – חווים תקלות מדי כמה חודשים בממוצע, בתדירויות משתנות. התקלה האחרונה אירעה באמצע החודש שעבר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    עדיין יש לי את הבעיה נכנס לפייסבוק ולאחר כמה שניות מתנתק לבד

אירועים קרובים