ברודקום במו"מ מתקדם לרכישת החטיבה הארגונית של סימנטק

ענקית השבבים מתעקשת, ככל הנראה, לרכוש לפחות חלק מענקית אבטחת המידע – לאחר שהמשא ומתן לרכישת סימנטק בשלמותה כשל ● ייתכן שהעסקה תיסגר עוד הלילה (ה')

שוב, חלק ממנה מחליף ידיים. סימנטק. צילום: BigStock

האם ברודקום תצליח, בסופו של דבר, לממש את הרצון שלה לרכוש את סימנטק? כנראה שלא לחלוטין, אבל לפי דיווחים ברשת האמריקנית, שתי החברות נמצאות שוב משני צידי שולחן המשא ומתן. הפעם המטרה היא שענקית השבבים תקבל לידיה את חטיבת העסקים הארגוניים של ענקית אבטחת המידע תמורת כ-10 מיליארד דולר.

ההערכות הן שהחברות יודיעו על חתימת העסקה בימים הקרובים, ואולי אפילו הלילה (ה'), עם הפרסום הצפוי של התוצאות הרבעוניות של סימנטק.

בתחילת יולי ניסתה ברודקום לרכוש את כל סימנטק, על כלל מניותיה – בתחילה תמורת כ-15 מיליארד דולר, ושבוע אחר כך הסכום שדובר עליו עלה ל-22 מיליארד. עם זאת, ועל אף שנדמה היה שהמשא ומתן בין שתי החברות מתקדם אל עבר חתימה, בסופו של דבר החליטה סימנטק לבטל את המגעים, מכיוון שחשבה שהיא יכולה לקבל יותר.

כעת, החברה, שנאבקת על מעמדה בשוק האבטחה, תקבל פחות, אבל מהצד השני תשאיר אצלה את מוצרי האבטחה הצרכניים.

שווי השוק הכולל של סימנטק מוערך ב-12.63 מיליארד דולר וערך המניות שלה עלה בכ-14% בימים האחרונים, לאחר שנודע על חידוש המשא ומתן ועל ההתעקשות של ברודקום לקנות לפחות את חלקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים