ארן אראל מונה למנהל הפעילות של F5 בישראל

לאחר ששימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות וסמנכ"ל המגזר העסקי בסיסקו ישראל, עובר אראל לנהל את הפעילות של F5 בישראל, ביוון ובקפריסין

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

F5 Networks הודיעה היום (ג') כי מינתה את ארן אראל למנהל הפעילות של החברה בישראל, יוון וקפריסין.

במסגרת תפקידו יהיה אראל אחראי על הרחבת פעילות החברה במדינות אלה, החדרת פתרונות חדשים והעמקת הפתרונות הקיימים. אראל יוביל יוזמות להרחבת שיתופי הפעולה עם השותפים העסקיים בישראל, פיתוח שווקים וגיוס לקוחות חדשים. בנוסף, הוא ינהל את מערך השיווק וההסברה של F5 באזור.

לאראל ניסיון של יותר מ-15 שנים בניהול מכירות בחברות טכנולוגיה, מתוכן שבע שנים בסיסקו, שם הוא שימש, בתפקידו האחרון, כסמנכ"ל המגזר העסקי בישראל. במסגרת זו הוא ניהל פעילות מכירות רחבה. לפני כן הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בסיסקו ישראל – תפקיד שבמסגרתו הוא הוביל את מחלקת הנדסת המכירות והארכיטקטורות הטכנולוגיות בחברה. לפני הצטרפותו לסיסקו הוא מילא כמה תפקידי הנדסת מכירות בקרוסבים ובטלדור תקשורת.

אראל הוא מחבר הספר חריצים ומשבצות, שיצא לאור לפני שמונה שנים בהוצאת ידיעות אחרונות – ספרי חמד. הוא בוגר ממר"ם, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל, ונמצא במהלך לימודי תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת נורת'ווסטרן בשיקגו, במסגרת תכנית המנהלים קלוג רקנאטי בפקולטה לניהול של האוניברסיטה הישראלית.

לדברי אראל, "F5 מציעה שירותי אבטחה וזמינות של יישומים, שבעידן המהפכה הדיגיטלית הופכים להיות הנדבך העיקרי של הארגון. המטה הישראלי הוא בעל חשיבות ממעלה ראשונה לחברה. המטרה שלנו היא להמשיך לתמוך בגידול המרשים בשוק המקומי, למנף הזדמנויות ולתמוך בלקוחות שלנו".

F5 מספקת פתרונות אפליקטיביים, שמאפשרים לארגונים להעביר באופן מאובטח כל יישום לכל מקום ובכל זמן. מרכז הפיתוח הישראלי של החברה, שממוקם בתל אביב, הוא השלישי בגודלו בעולם, ומעסיק יותר מ-270 עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים