Salesforce.com נכנסת לאנליטיקס: השיקה פלטפורמת ענן חדשה לניתוח מידע מכל מכשיר

הפלטפורמה החדשה, Wave, מאפשרת לארגונים להפיק תובנות שיווק, מכירות ושירות ממידע מובנה ובלתי מובנה מכל מכשיר ובכל מקום ● בנוסף, השיקה החברה את Salesforce1 Lightning - פלטפורמה חדשה לפיתוח אפליקציות מובייל ● מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com: "החזון שלנו הוא לבנות את הפלטפורמה שתחבר את כל העסקים לכל הלקוחות שלהם"

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס. צילום: יח"צ

Salesforce.com השיקה אמש (ג') את Wave – פלטפורמת אנליטיקס בענן שניתנת לשימוש מכל מכשיר. הפלטפורמה החדשה מאפשרת לארגונים להפיק תובנות שיווק, מכירות ושירות ממידע מובנה ובלתי מובנה. בנוסף, מאפשרת Wave לבנות אפליקציות ניתוח מידע מותאמות אישית ולהתקין אפליקציות משלימות שפותחו על ידי צד שלישי. Wave, אומרים ב-Salesforce.com, מיועדת לכל משתמש עסקי בארגון – לא רק לאנשי אנליטיקס, ומאפשרת לנתח מיליארדי שורות נתונים במקביל, באופן ויזואלי, מהיר, קל ופשוט.

ההשקה נערכה במליאה המרכזית של Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. הכנס, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצופים בהרצאות ומשתתפים בדיונים המקוונים. את המשלחת הישראלית לכנס, שמונה כ-100 שותפים ולקוחות, מוביל נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

עם Wave, מדגישים ב-Salesforce.com, יכולים אנליסטים, אנשי IT ומפתחים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מנהיגים עסקיים, כדי לקבל בתוך שניות החלטות בצורה חכמה יותר, המבוססות על נתונים שמתקבלים בזמן אמת. כמו כן, בזכות הקישור של Wave לשאר העננים של Salesforce.com, יכולים המשתמשים לשתף מידע ותובנות באמצעות כלים המוכרים להם, כמו Salesforce1 ו-Chatter.

"החזון שלנו הוא לבנות את הפלטפורמה שתחבר את כל העסקים לכל הלקוחות שלהם". בניוף

"החזון שלנו הוא לבנות את הפלטפורמה שתחבר את כל העסקים לכל הלקוחות שלהם". בניוף

"מיליוני המחשבים שהיו מחוברים לאינטרנט עד לאחרונה, הופכים היום למיליארדים", אמר על הבמה מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com. "מחשב-העל הזה שיש לי בכיס היום חזק פי כמה מהמיינפריים העצום שעבדתי איתו כשהייתי בתיכון, בסוף שנות השבעים. זה לא רק מחשבים שמחוברים היום: מצלמות, מכוניות, מברשות שיניים, מכשירים לבישים – הכל מתחבר לרשת. זה הופך לטריליוני תנועות לקוחות. איך מתמודדים עם זה?"

לדבריו, "השאלה העיקרית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היום היא, האם החברה שלכם מחוברת? תבדקו את עצמכם: כל העובדים שלכם מחוברים? כל השותפים שלכם מחוברים? האם אתם, כעסק, מחוברים לכל הלקוחות שלכם? זו ליבת העיסוק שלנו ב-Salesforce.com – לחבר הכל יחד. החזון שלנו הוא לבנות את הפלטפורמה שתחבר את כל העסקים לכל הלקוחות שלהם. אנחנו יודעים שאם תצליחו ליצור קשר של אחד-על-אחד עם הלקוחות, תזכו להצלחה אדירה. Wave היא צעד נוסף וחשוב במסע הזה".

בניוף הדגיש, כי Wave תוכננה בראש ובראשונה למובייל. "כשאנחנו ניגשים לפתח מוצר חדש, אנחנו מוודאים שהוא עונה על שלוש שאלות: האם היינו רוצים להשתמש במוצר הזה בעצמנו? האם המוצר מתאים למובייל? והאם מדובר בפלטפורמה שאפשר לבנות על גביה? במקרה של Wave, קל מאוד לענות של שלוש השאלות הללו בחיוב: אנחנו כבר משתמשים ב-Wave היום באופן פנימי בחברה וכולם מאוד אוהבים את העבודה עם המוצר; Wave נבנה עבור המובייל ועובד ונראה נהדר גם בסמארטפון וגם בטאבלט; Wave נועדה לקבל אפליקציות צד שלישי בשפע".

"Wave תוכננה בראש ובראשונה למובייל". בניוף

"Wave תוכננה בראש ובראשונה למובייל". בניוף

בהקשר זה, הזמין בניוף לבמה את פרקר האריס, שותפו להקמת Salesforce.com, שהכריז על Salesforce1 Lightning  – פלטפורמה לפיתוח אפליקציות מובייל ל-Salesforce.com, גם ללא קוד. "כמה מהמפתחים הטובים ביותר בעולם עובד ב-Salesforce.com", אמר האריס. "לי יש גישה יומיומית אליהם, אבל לכם לא. זה בדיוק מה ש-Lightning נועדה לעשות: להביא את המומחיות הייחודית שלהם אליכם. בעזרת Lightning תוכלו לתרגם רעיונות לאפליקציות בקלות ובמהירות. זה כח-על שלא נראה כמותו בארגונים עד היום".

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים