מדוע סטיב ווזניאק לא מרוצה מה-Apple Watch?

לדברי ווזניאק, יש 20 שעונים במחירים שבין 500 ל-1,100 דולר וההבדל היחיד ביניהם הוא הרצועה? ובכן זו לא החברה שאפל הייתה במקור, או החברה שבאמת שינתה הרבה את העולם"

עם הראש בחלל. סטיב ווזניאק. צילום: ניקולס הריסון, מתוך ויקיפדיה

סטיב ווזניאק, ממקימי אפל (Apple), ממשיך בכל הזדמנות להפגין באמצעות לשונו המחודדת את יחסי האהבה/שנאה שלו לחברה אותה יצר, שהפכה ברבות הזמן לחברה הציבורית הגדולה ביותר בעולם.

לאחרונה, בתשובות שנתן לשאלות שהופנו אליו באתר Reddit, הוא התייחס לשעון החכם של החברה, והודיע שבגללו הוא כבר אינו מזהה את החברה שהוא בנה.

"אני אוהב את השעון שלי, אבל זה לקח אותנו לשוק התכשיטנות בו אנשים רוכשים שעונים במחירים שנעים בין 500 ל-1,100 דולר בהתאם לחשיבות שהם מקנים לעצמם", כתב ווזניאק. "ההבדל היחיד בין השעונים הללו זה הרצועה. יש 20 שעונים במחירים שבין 500 ל-1,100 דולר וההבדל היחיד ביניהם הוא הרצועה? ובכן זו לא החברה שאפל הייתה במקור, או החברה שבאמת שינתה הרבה את העולם".

עם זאת ווזניאק חושב שבסך הכל החברה מתנהלת היטב תחת שרביט המנכ"לות של טים קוק, והוא חושב שהוא ממשיך את המסורת של סטיב ג'ובס ביצירת "מוצרים טובים שעוזרים לאנשים לעשות דברים שהם רוצים בחיים שלהם. אנחנו עושים מוצרים טובים, ומכיוון שהתחלתי כאיש חומרה, אני שמח לראות זאת", הוא הוסיף.

הוא גם הביע תמיכה במאבק של החברה נגד ה-FBI ועל הסירוב שלה לכתוב קוד שיפתח את הנעילות וההגנות של המכשיר. "אם ייכתב קוד במוצר של אפל שיאפשר לאנשים להיכנס, כמעט בטוח שאנשים רעים ימצאו את הדרך להגיע לזה",הוא טען.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים